• De zoekmachine ligt er uit. Is bekend en in onderzoek.

Recensie Britt, Rendez Vous Privé, Made 4,79 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://rendezvousprive.nl/nl/britt/41868
Totale kosten (in euro)
90
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Had enkele dagen geleden telefonisch een blind date afgesproken met Aliya maar toen ik vandaag bij RVP kwam was ze helaas net ziek naar huis vertrokken.
Absoluut heel jammer en dikke pech dus, maar goed, ik was er nu toch en had zin om met een van de andere dames naar de kamer te gaan. Lindsey zat al in de huiskamer en we begonnen even te kletsen, zij kwam op mij heel leuk en appetijtelijk over. En van de dames die zich verder voorstelden gold hetzelfde voor Britt. Had over Britt in mijn herinnering de meeste en meende ik ook unaniem positieve recensies gelezen dus werd het Britt!

Het was een ***** kennismakingsdate met deze lieve schat! Eerst even kennismaken en kletsen natuurlijk, daarna voorzichtig staand tongzoenen en na het opfrissen aan de wasbak gingen we daar al wat intensiever mee door totdat het vervolgens op bed overging naar lekker vol en ongeremd tongen. De vrijpartij liep mede dankzij de fijne klik verder als vanzelf. Wat een feest om met deze mooie welgevormde klasse dame al die heerlijke intimiteiten te beleven, met als hoogtepunt de 69 waarbij het mij opviel dat haar delicatesse niet alleen bijzonder fraai was maar ook heerlijk fris smaakte.

Kortom, Britt is mooi, sexy, lekker, super lief, gezellig en makkelijk in omgang, haar dienstverlening is geweldig dus is ze voor mij de topper zoals dat in bovenstaande recensies al duidelijk naar voren komt! Gezellig nagepraat. Tot slot in de huiskamer nog even op mijn verzoek kennisgemaakt met Violet bij wie ik btw helaas nul op het rekest kreeg. (zie rubriek "Geweigerd door een dame" # 562)

Last but not least is de ontvangst zeer hartelijk in dit naar mijn indruk en ervaring gave klasse huis vol heerlijke mooie en meestal gewillige dames. Tot de volgende rendez vous Rendez Vous! ;-)
 
Laatst bewerkt:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://rendezvousprive.nl/nl/britt/41868
Totale kosten (in euro)
140
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag weer eens een keertje langs geweest in Made. Daar aangekomen was het erg druk maar toch naar binnen. Na even wachten in de woonkamer kwamen 2 dames zich voorstellen. Gekozen voor een dat met Britt. De date eerder met haar was me goed bevallen. Na boven alles opgefrist te hebben heerlijk op bed belandt en na wat strelen en zoenen begon ze me heerlijk te pijpen. Dit is over gegaan in 69 waar ik heer heerlijk heb gelikt. Daarna afgemaakt met Cowgirl. En na afloop nog even heerlijk tegen elkaar aan gelegen en gestreeld. Al met al weer een super date.

Dank je Britt tot de volgende keer.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://rendezvousprive.nl/nl/britt/41868
Totale kosten (in euro)
90
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Even geleden voor het eerst bij Rendez Vous geweest. In de ochtend gebeld voor een afspraak met Lizzie, maar zij was niet meer beschikbaar. Na even wat reviews gelezen te hebben, besloten om voor Britt te gaan.

Altijd leuk en spannend om een nieuwe locatie en dame te bezoeken. Eenmaal aangekomen was ik onder de indruk van de locatie. Het ligt afgelegen, prima parkeren en alles ziet er prima onderhouden uit.

Bij binnenkomst werd ik ontvangen door de gastvrouw en ze bracht me naar de wachtruimte. Eigenlijk is dit een soort huiskamer, met comfortabele banken, een tv aan de muur, erg huiselijk en knus. Er zaten wel meer mannen in deze ruimte, misschien goed om te vermelden. Mij maakt dat niet uit, we komen allemaal voor hetzelfde.

Het duurde allemaal wat langer en de gastvrouw kwam even een praatje met me maken. Omdat het voor mij de eerste keer was, kreeg ik wat informatie over hoe het eraan toe gaat. Een hele vriendelijke gastvrouw, ik voelde me meteen thuis.

Het duurde allemaal wel erg lang, maar ik had geen haast, maar toen kwam er toch een vervelende mededeling. De gastvrouw verontschuldigde zich en gaf aan dat het allemaal teveel uitliep, dat Britt nog moest eten en dat mijn uur niet door kon gaan. Ze kon alleen een half uur aanbieden.

Uiteraard baalde ik daar flink van, maar goed, om nu weer onvoldaan terug te rijden had ik ook niet zoveel zin in, dus toch maar akkoord gegaan. Maar toen het nog wat langer duurde, werd mijn stemming steeds minder positief en had ik me min of meer voorgenomen netjes te bedanken als Britt me op zou halen.

Niet veel later werd ik inderdaad opgehaald door Britt met excuses en ik dacht, laat ik het maar een kans geven. Op weg naar boven voelde ik dat het best een beetje stroef verliep, ik merkte dat het Britt ook niet lekker zat.

Eenmaal op de kamer, even opgefrist en kort kennis gemaakt. Het werd allemaal wat losser en tsja, Britt is een mooie dame, dus ik voelde langzaam de sfeer omslaan

Op bed elkaar lekker gestreeld, gezoend en lekker zachte tongzoentjes uitgewisseld. Het was heerlijk rustig en nadat het condoom was omgedaan werd ik heerlijk gepijpt. De sfeer was inmiddels opper best, het ijs was duidelijk gebroken en ik voelde me helemaal op mijn gemak.

Vervolgens gevraagd of ik haar mocht beffen en daarop kreeg ik een bevestigend antwoord. Prachtig om Britt te zien liggen, met haar mooie lichaam en haar prachtig geschoren en super frisse poes. Ze werd heerlijk nat, een genot om haar te verwennen.

Gezien de tijd moesten we gaan afronden. Na haar eerst in missionaris lekker geneukt te hebben, mocht ik het afmaken in doggy. Wat een heerlijk ervaring!

Ondanks de stroeve start en de ingekorte tijd heeft Britt toch een geweldige indruk achtergelaten. Ze is lekker spontaan, een lieve zachte vrouw met humor en ze heeft haar mondje wel klaar. De klik was er overduidelijk en ik ga haar zeker vaker bezoeken, maar dan wel voor het volle uur.

Tijdens het afscheid nemen van Britt bij de deur kwam de gastvrouw nog even vragen of alles naar wens was en bood nogmaals haar excuses aan voor de ingekorte date. Ik verzekerde haar dat de ervaring top was en bedankte haar voor het vriendelijke ontvangst. Toen de deur dicht viel hoorde ik ze nog tegen elkaar zeggen "wat een leuke man is dat". Met volledig gestreeld ego kon de reis naar huis beginnen :giggle:
 
@SeñoraExplora: Dank voor de leuke en uitgebreide review.
Zo zie je maar dat veel geduld toch beloond kan worden doordat zowel de gastvrouw als Britt het probleem met de planning professioneel hebben opgelost.

De laatste opmerking lijkt me persoonlijk ook erg leuk om te horen. Klinkt ook veelbelovend voor een volgende date met Britt.
Dankjewel voor je leuke reactie!
 
Even geleden voor het eerst bij Rendez Vous geweest. In de ochtend gebeld voor een afspraak met Lizzie, maar zij was niet meer beschikbaar. Na even wat reviews gelezen te hebben, besloten om voor Britt te gaan.

Altijd leuk en spannend om een nieuwe locatie en dame te bezoeken. Eenmaal aangekomen was ik onder de indruk van de locatie. Het ligt afgelegen, prima parkeren en alles ziet er prima onderhouden uit.

Bij binnenkomst werd ik ontvangen door de gastvrouw en ze bracht me naar de wachtruimte. Eigenlijk is dit een soort huiskamer, met comfortabele banken, een tv aan de muur, erg huiselijk en knus. Er zaten wel meer mannen in deze ruimte, misschien goed om te vermelden. Mij maakt dat niet uit, we komen allemaal voor hetzelfde.

Het duurde allemaal wat langer en de gastvrouw kwam even een praatje met me maken. Omdat het voor mij de eerste keer was, kreeg ik wat informatie over hoe het eraan toe gaat. Een hele vriendelijke gastvrouw, ik voelde me meteen thuis.

Het duurde allemaal wel erg lang, maar ik had geen haast, maar toen kwam er toch een vervelende mededeling. De gastvrouw verontschuldigde zich en gaf aan dat het allemaal teveel uitliep, dat Britt nog moest eten en dat mijn uur niet door kon gaan. Ze kon alleen een half uur aanbieden.

Uiteraard baalde ik daar flink van, maar goed, om nu weer onvoldaan terug te rijden had ik ook niet zoveel zin in, dus toch maar akkoord gegaan. Maar toen het nog wat langer duurde, werd mijn stemming steeds minder positief en had ik me min of meer voorgenomen netjes te bedanken als Britt me op zou halen.

Niet veel later werd ik inderdaad opgehaald door Britt met excuses en ik dacht, laat ik het maar een kans geven. Op weg naar boven voelde ik dat het best een beetje stroef verliep, ik merkte dat het Britt ook niet lekker zat.

Eenmaal op de kamer, even opgefrist en kort kennis gemaakt. Het werd allemaal wat losser en tsja, Britt is een mooie dame, dus ik voelde langzaam de sfeer omslaan

Op bed elkaar lekker gestreeld, gezoend en lekker zachte tongzoentjes uitgewisseld. Het was heerlijk rustig en nadat het condoom was omgedaan werd ik heerlijk gepijpt. De sfeer was inmiddels opper best, het ijs was duidelijk gebroken en ik voelde me helemaal op mijn gemak.

Vervolgens gevraagd of ik haar mocht beffen en daarop kreeg ik een bevestigend antwoord. Prachtig om Britt te zien liggen, met haar mooie lichaam en haar prachtig geschoren en super frisse poes. Ze werd heerlijk nat, een genot om haar te verwennen.

Gezien de tijd moesten we gaan afronden. Na haar eerst in missionaris lekker geneukt te hebben, mocht ik het afmaken in doggy. Wat een heerlijk ervaring!

Ondanks de stroeve start en de ingekorte tijd heeft Britt toch een geweldige indruk achtergelaten. Ze is lekker spontaan, een lieve zachte vrouw met humor en ze heeft haar mondje wel klaar. De klik was er overduidelijk en ik ga haar zeker vaker bezoeken, maar dan wel voor het volle uur.

Tijdens het afscheid nemen van Britt bij de deur kwam de gastvrouw nog even vragen of alles naar wens was en bood nogmaals haar excuses aan voor de ingekorte date. Ik verzekerde haar dat de ervaring top was en bedankte haar voor het vriendelijke ontvangst. Toen de deur dicht viel hoorde ik ze nog tegen elkaar zeggen "wat een leuke man is dat". Met volledig gestreeld ego kon de reis naar huis beginnen :giggle:
Leuke review 😎
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Tussen borsten (russisch)
  5. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Duur van bezoek
120 minuten
Link naar advertentie
https://rendezvousprive.nl/nl/britt/41868
Totale kosten (in euro)
340+50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ook mijn tweede bezoek aan RVP in Made was een heerlijke ervaring. Het maken van afspraken gaat bij RVP erg gemakkelijk en betrouwbaar en dat is een grote plus voor dit huis.

Ik houd van langere dates dus hoewel dit pas de eerste keer was dat ik Britt ontmoette, heb ik toch meteen twee uur met haar doorgebracht en dat was allesbehalve een straf ;). Britt is lief, sexy en gezellig, heeft een heerlijk lijf en geweldige skills, waaronder het - in het heetst van de strijd - kunnen verkoelen van het belangrijkste wapen (kenners weten wat ik bedoel).

Ze heeft me geweldig verwend. Toen het bij de tweede ronde door vermoeidheid niet meteen wilde lukken met de jongeheer gaf ze niet op en heeft ze me alsnog een geweldig hoogtepunt bezorgd. En dat alles op een ontspannen en tegelijk professionele manier.

Tussen de rondes door lekker liggen kletsen over onze gezamenlijke achtergrond in het Rotterdamse. Hele leuke meid!
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.80 m - 1.90 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
120 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
320+50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik kom net thuis van mijn afspraakje met Brit, weer eens 2 fijne uurtjes met haar mogen meemaken.
Mijn verhaal valt in herhaling want Brit is gewoon een leuke, mooie en vooral sexy dame in mijn ogen. Ze weet bij mij alle knopjes te raken. Het begint al als ze me komt ophalen, brede stralende glimlach en een enthousiaste begroeting en mijn hart slaat een keer over. Wow wat is ze mooi.
Op de kamer kan ik niet van der afblijven en we zoenen en ik laat mijn handen over haar lekkere lichaam glijden.
Zoenen....check, knuffelen.....check, goede pijpkunsten....check, leuk in de omgang....check, humor...check.
.....en de twee uurtjes zijn alweer voorbij, wordt netjes naar de deur gebracht, krijg nog een laaste kus en dan stuurt ze me weer naar huis.

Sil

Lieve Brit wat leuke, lekkere date heb je me vandaag gegeven.
En ook jij verdient 6 sterren voor knuffelen en ik ben blij dat ik niet tussen jou en Chantal hoeft te kiezen, maar kan jullie gewoon omenom bezoeken :love::love:
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Hoi,

Wat een top dag vandaag. Moest voor mijn werk in Breda zijn en voor mijn zaak een goede opdracht binnengehaald. Dus ik was al in mijn nopjes en wilde dit lekker vieren. Was sóchtends al lekker sexueel gestimuleerd, dit had te maken met iets uit Mexico en moedermelk.......:D:D:D:D

Op weg naar huis kwam ik dicht langs de Witteweg, dus ik gebeld voor een triootje met mijn favorietjes Chanty en Brit(wat is ze toch knap, die Brit:love::love::love::love:). Brit had tijd, maar jammer genoeg was Chantal s'middags bezet. Jammer, maar niets liet mijn goede humeur beinvloeden en het is ook geen straf om 2 uur alleen met Brit door te brengen.
Dus ik om 1330 aangebeld en in de huiskamer plaatsgenomen en 10 minuten later werd ik opgehaald door Brit, had ik al verteld dat ze knap is.:sneaky::sneaky::sneaky::sneaky::sneaky:
Brit ging in onderhandel modus en kreeg voor elkaar dat Chanty het laatste uurtje ons zou komen vergezellen.

Jullie kunnen zelf wel bedenken hoe het gaat als je met deze 2 op de kamer bent. Heet en relaxed, ik voelde me een koning.

Meiden bedankt voor jullie inzet het was fijn.

Sil

P.S. had ik al gezegd hoe knap die Brit is :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
 
Hoi,

Wat een top dag vandaag. Moest voor mijn werk in Breda zijn en voor mijn zaak een goede opdracht binnengehaald. Dus ik was al in mijn nopjes en wilde dit lekker vieren. Was sóchtends al lekker sexueel gestimuleerd, dit had te maken met iets uit Mexico en moedermelk.......:D:D:D:D

Op weg naar huis kwam ik dicht langs de Witteweg, dus ik gebeld voor een triootje met mijn favorietjes Chanty en Brit(wat is ze toch knap, die Brit:love::love::love::love:). Brit had tijd, maar jammer genoeg was Chantal s'middags bezet. Jammer, maar niets liet mijn goede humeur beinvloeden en het is ook geen straf om 2 uur alleen met Brit door te brengen.
Dus ik om 1330 aangebeld en in de huiskamer plaatsgenomen en 10 minuten later werd ik opgehaald door Brit, had ik al verteld dat ze knap is.:sneaky::sneaky::sneaky::sneaky::sneaky:
Brit ging in onderhandel modus en kreeg voor elkaar dat Chanty het laatste uurtje ons zou komen vergezellen.

Jullie kunnen zelf wel bedenken hoe het gaat als je met deze 2 op de kamer bent. Heet en relaxed, ik voelde me een koning.

Meiden bedankt voor jullie inzet het was fijn.

Sil

P.S. had ik al gezegd hoe knap die Brit is :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
Ja die twee zijn gevaarlijk leuk en knap… en samen helemaal gestoord op de kamer !

Ik heb meerdere trio's met die 2 gehad
 
Hoi,

Wat een top dag vandaag. Moest voor mijn werk in Breda zijn en voor mijn zaak een goede opdracht binnengehaald. Dus ik was al in mijn nopjes en wilde dit lekker vieren. Was sóchtends al lekker sexueel gestimuleerd, dit had te maken met iets uit Mexico en moedermelk.......:D:D:D:D

Op weg naar huis kwam ik dicht langs de Witteweg, dus ik gebeld voor een triootje met mijn favorietjes Chanty en Brit(wat is ze toch knap, die Brit:love::love::love::love:). Brit had tijd, maar jammer genoeg was Chantal s'middags bezet. Jammer, maar niets liet mijn goede humeur beinvloeden en het is ook geen straf om 2 uur alleen met Brit door te brengen.
Dus ik om 1330 aangebeld en in de huiskamer plaatsgenomen en 10 minuten later werd ik opgehaald door Brit, had ik al verteld dat ze knap is.:sneaky::sneaky::sneaky::sneaky::sneaky:
Brit ging in onderhandel modus en kreeg voor elkaar dat Chanty het laatste uurtje ons zou komen vergezellen.

Jullie kunnen zelf wel bedenken hoe het gaat als je met deze 2 op de kamer bent. Heet en relaxed, ik voelde me een koning.

Meiden bedankt voor jullie inzet het was fijn.

Sil

P.S. had ik al gezegd hoe knap die Brit is :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
Mooie review man! Het genot spettert van het scherm. Dat is nog eens goede reclame voor deze dames.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://rendezvousprive.nl/nl/britt/41868
Totale kosten (in euro)
160 + extra's
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Dit was mijn tweede bezoek aan Britt, was al weer even geleden dat ik bij haar was en ze moest ook even nadenken of we elkaar al eerder hadden ontmoet. Blijkbaar geen uitwisbare indruk achtergelaten, ach het mocht de pret niet drukken.

Britt is een mooie, lange, slanke en knappe meid. Hoe ik haar ken is ze simpel gezegd gewoon een echte lieverd. Heel toegankelijk, ze zorgt ervoor dat jij je op je gemak voelt. Een fijn babbeltje, ja het klikt prima met haar.

Ook qua intimiteit is het allemaal dik in orde. Ze vraagt wat je lekker vindt en voelt je goed aan. Ze zoent lekker mee en geeft een hele fijne GFE. Ze heeft me lekker lang gepijpt, vervolgens heb ik haar heerlijk gebeft. Ze heeft een lekkere frisse kale poes, een genot om haar te mogen beffen. Daarna verschillende standjes gedaan om uiteindelijk in doggy af te ronden. Wat fijn om met zo'n mooie meid het bed te mogen delen.

De tijd volgemaakt met een leuk gesprek, waarbij ze lekker spontaan was. Jazeker Britt is een absolute topper en heeft er met mij weer een fan bij!
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://rendezvousprive.nl/nl/britt/41868
Totale kosten (in euro)
160 + extra's
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vorige week dinsdag ben ik weer eens naar Rendez Vous Privé gereden. Laat ik beginnen met een compliment te maken over dit privéhuis. Wat een fijne locatie, wat een relaxte sfeer en prima kamers en voorzieningen. Echt een pareltje onder de privéhuizen. Maar een privéhuis zonder dames is natuurlijk helemaal niet interessant.

Ik had een afspraak met Britt gemaakt omdat de vorige keren zo geweldig zijn bevallen. Aangekomen mocht ik even plaatsnemen in een aparte ruimte en omdat het even duurde zat ik op mijn telefoon te kijken. Uit het niets verscheen Britt en ik schrok ervan 😅 Ze grapte, is het zo erg? Nou alles behalve, want wat een mooie verschijning is ze toch.

Ze ging me voor naar de kamer en de sfeer was super ontspannen. Ik ben nu een paar keer bij Britt geweest en dat maakt het allemaal wat bekender en je weet inmiddels wat je aan elkaar hebt. Ze praat lekker makkelijk, haar accent verklapt haar herkomst en je merkt direct dat je te maken hebt met een no nonsense dame. Lekker sociaal en van echt klasse.

Ze helpt je lekker bij het wassen en dat is voor mij al voldoende om opgewonden te raken. Lekker op het bed plaatsgenomen en eerst genoten van een heerlijk tongzoen sessie. Wat doet ze dat lekker, het zou geen straf zijn om dat gewoon een uur vol te houden. Maar ze neemt zelf het initiatief en zakte af om mij heerlijk te pijpen. Normaal ben ik er helemaal niet zo'n fan van als mijn ballen ook gelikt worden. Maar ze doet dat zo lekker rustig en met gevoel, dat ik er echt van heb genoten. En ook het pijpen is echt geweldig, wat voelt ze goed aan wat ik lekker vind.

Na een bevestigend antwoord te krijgen op mijn vraag of ik haar mocht beffen, middels wat kusjes over haar lichaam en zachtje zuigen aan haar tepels afgezakt naar haar heerlijke frisse poes. Wat is het toch lekker om haar poes te mogen likken, ze werd ook lekker nat en dat is de kers op de taart.

Tijd om het condoom om te doen en ze liet zich heerlijk over mijn pik zakken. Alles met gevoel en tederheid, met zicht op haar prachtige lichaam en borsten hield ik dat niet lang vol. Omgedraaid en terwijl ze op haar rug lag lekker mogen stoten. Het laatste standje was doggy in in deze positie het heerlijk afgemaakt.

Mag je jezelf na 3 afspraken al een vaste klant noemen? Ik doe het toch, want deze topper ga ik zeker vaker bezoeken. Het contact met haar is fijn, de seks is heerlijk, er is wederzijds respect en ik voel me helemaal op mijn gemak bij haar. Wat een mooi mens is Britt, dankjewel en tot snel 😘
 
Het volledige recensie formulier laat ik achterwege, want dat verandert toch niet.

Wat wel verandert is het aantal keren dat ik bij Britt ben geweest, want er staat er weer één extra op de teller 😊

Dit keer overdag op een woensdag, het was bijzonder druk en ik was blij dat ik een afspraak had gemaakt. Ik kon maar net mijn auto kwijt.

Zoals altijd heel hartelijk ontvangen door de gastvrouw en na even wachten verscheen daar prachtige Britt ten tonele. Goedlachs en vrolijk als altijd merkte ze op dat ik een keer overdag was in plaats van 's avonds. Al kletsend gingen we de trap op om ons vervolgens op de kamer uit te kleden.

De pret begint al bij het wassen wat ze bij je doet. Niet veel later lekker op het bed beland om te genieten van heerlijk tongzoenen. Ze zoent zacht en teder, de ultieme GFE.

Daarna werd ik lekker lang gepijpt. Heerlijk rustig zoals ik dat fijn vind. Heerlijk om ondertussen haar mooie lijf te strelen. Ze is echt heerlijk zacht.

Dan mag ik haar likken, ze is prachtig om naar te kijken en heerlijk om te strelen. En ze is altijd super fris en glad rond de schaamstreek. Ik ben een echte beffer en wat is het toch lekker als je merkt dat de dame heerlijk nat wordt!

Dan het condoom erom en ze laat zich over mijn pik zakken. Omdat ze zo lang is, kun je ondertussen ook nog lekker met haar tongzoenen, heerlijk! Standje wisselen naar missio, om het uiteindelijk af te maken in doggy.

Volledig voldaan liggen we nog even te kletsen en strelen we elkaar. Het voelt vertrouwd en ik bedank haar voor een heerlijk uur en complimenteer haar met haar lieve persoonlijkheid. En hetzelfde compliment krijg ik terug, ik loop op wolkjes de kamer uit.

Met Britt heb ik weer in de roos geschoten. Ze behoort tot de absolute top. Mijn groepje vaste dames is nog nooit zo geweldig geweest. Mannen wat is het toch fijn dat er dit soort dames zijn, behandel ze alsjeblieft met respect!
 
Terug
Bovenaan Onderaan