Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenAl receptie over, Britt / Jade te Brecht…Britt 666
Enkel indien het klikt. Hoogste discretie gevraagd en geboden. 0486 86 46 01 Minimum 50 jaar. Whatsapp.www.redlights.be
Vooral het ontbreken van info maakt mij nieuwsgierig naar meer...
Is er al iemand waarbij het klikte?
Heb ze gebeld en ge smst geen reactieAl receptie over, Britt / Jade te Brecht…
Links laten liggen geen telefoon opnemen geen reactie op sms dan hoeft het niet meer heeHoogstwaarschijnlijk niet. Elders op dit forum staat 1 recensie, ook die is niet echt positief.
Klinkt goed! Wat heb je betaald? En pijpen zonder condoom?Ik ben er uiteindelijk wel geraakt, ja. Eerst wat babbelen en roken (en een paar wijntjes voor haar, watertjes voor mij), daarna lekker gepepen, gebeft en geneukt. Ze kwam meermaals spuitend klaar. Duidelijk wel een vrouw met een zwaar leven en daarbijhorende psychologische problemen. Beetje van de kaart...
Ook tongzoenen?Ik ben er uiteindelijk wel geraakt, ja. Eerst wat babbelen en roken (en een paar wijntjes voor haar, watertjes voor mij), daarna lekker gepepen, gebeft en geneukt. Ze kwam meermaals spuitend klaar. Duidelijk wel een vrouw met een zwaar leven en daarbijhorende psychologische problemen. Beetje van de kaart...