WHEM British slut, Gent

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

boelie

Wandelaar
34
19/05/23
15
3
Iemand ervaring met deze dame die regelmatig op afspraakjes adverteert?

British amateur piss use slut available for hard use in all holes and humiliation​

Hey mannen, I am a British slut that loves to be used as a object for your please. Hurt me, use ALL my holes and PISS on me please! USE and ABUSE me like the whore I am. Sasha Grey vibes. I'll receive you at my apartment dressed as a slut on my knees with my mouth open for you. No marks on visible places. Blowjob without condom, the rest with. I will swallow your CUM! Message me with a picture of your hard dick please! No picture of your dick, or atleast a normal picture in your message, I won't answer. Only starting second date with lab test bare will be an option!​

Afspraak gehad. Mollig mesje, maar ze is hoe ze de ad beschrijft. hard gebruik, neukpopje. alle gaatjes en haar op het eind ondergepist, deed ze met een smile!
Ze geniet dus ook goed van anaal? en ziet ze er voor de rest wat goed uit? Ik vind mollig net wel sexy dus is allemaal al een pluspunt voor wat ik zoek (zoek namelijk een dame die ik echt goed anaal kan nemen, ookal ben ik wat grootgeschapen haha )

Ja, anaal is ze gek van, hoe groter de dick hoe beter zei ze haha

alles gebeurt via telegram na ze de foto via mail ontvangen heeft
Dicht bij de afslag ledeberg, buiten de ring

Al twee maal afgesproken met deze slet. Ontvangt in een proper nieuwbouw appartement centrum Gent. Aanbellen beneden en boven staat deur op een kier. Zij zit op haar knieën geblinddoekt klaar op bed. Centjes op kastje naast bed leggen en time for action! Ze is zoals ze het zelf beschrijft een echte slet! Je kan haar gerust bevelen en stevig aanpakken. Ik heb haar gebeft en gerimd en mezelf ook stevig en diep laten uitlokken, ze pijpt goed en diep. Daarna condoom aan gedaan en eerst haar kutje geneukt. Vervolgens haar doggy in de kont genomen wat vlot ging en je kan lekker hard en diep stoten. Als ik ging spuiten , haar bevolen om naast bed op haar knieën te gaan zitten. Vervolgens haar lekker in haar gezicht gespoten en het was de moeite. Daarna met mijn pik nog wat zaad in haar mond gedaan en laten schoonlikken. Daarna blinddoek af en nog wat gepraat. Had nog 20 min en heeft me spontaan nog wat gepijpt, gerimd en mijn ballen gelikt, maar een tweede hoogtepunt zat er niet meer in en dat lag louter aan mezelf. Binnenkort ga ik terug en wil ik ass to mouth doen, ze heeft er zin in zegt ze! Benieuwd! Geile slet, doch lieve intelligente jongedame.

Terug
Bovenaan Onderaan