- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 3,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 3,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Pijpen deepthroat
- Pijpen zonder condoom
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Ja
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- West-Europees
- Duur van bezoek
- 15 minuten
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/almere/3456714-brigitte#overview
- Totale kosten (in euro)
- 45
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
Overgeheveld van hookers:
Ik had ook nog een recentie van Brigitte te goed dus bij deze:
Brigitte leuk uitziende en lieve dame die ontvangt in almere haven. Omdat het mijn eerste bezoek was heb ik
slechts een afspraak gemaakt voor een vluggertje voor 45 euro.
Eenmaal aangekomen in de straat kreeg ik haar huisnummer door en kon naar binnen.
Brigitte ontvangt in ruitjeshuis en heeft een klein kamer met eenpersoonsbed ingericht voor prive ontvangst.
Het huis was zeer netjes, maar als niet-roker stoorde ik mij best wel aan de enorme rookgeur in het huis.
Toen ik weer thuis was roken mijn kleren nog steeds naar rook, bah.
Maar afgezien daarvan was mijn bezoek ontzettend fijn. Vol overgave werd ik heerlijke zonder condoom gepijpt
en de seks was goed. Brigitte heeft een strak en lekker kutje, maar ik vond het pjipen te heerlijk en ben in sttandje 69
in haar mond klaargekomen.
Herhalingsgevaar hoog want voor deze prijs is het een zeer lekkere service
De volgende keer boek ik wel voor een half uur.
Ik had ook nog een recentie van Brigitte te goed dus bij deze:
Brigitte leuk uitziende en lieve dame die ontvangt in almere haven. Omdat het mijn eerste bezoek was heb ik
slechts een afspraak gemaakt voor een vluggertje voor 45 euro.
Eenmaal aangekomen in de straat kreeg ik haar huisnummer door en kon naar binnen.
Brigitte ontvangt in ruitjeshuis en heeft een klein kamer met eenpersoonsbed ingericht voor prive ontvangst.
Het huis was zeer netjes, maar als niet-roker stoorde ik mij best wel aan de enorme rookgeur in het huis.
Toen ik weer thuis was roken mijn kleren nog steeds naar rook, bah.
Maar afgezien daarvan was mijn bezoek ontzettend fijn. Vol overgave werd ik heerlijke zonder condoom gepijpt
en de seks was goed. Brigitte heeft een strak en lekker kutje, maar ik vond het pjipen te heerlijk en ben in sttandje 69
in haar mond klaargekomen.
Herhalingsgevaar hoog want voor deze prijs is het een zeer lekkere service
De volgende keer boek ik wel voor een half uur.