- Intiem
- 3,00 ster(ren)
- Pijpen
- 2,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Pijpen zonder condoom
- Gesproken taal
- Engels
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 18-25
- Haarkleur
- Blond
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 20 minuten
- Dag
- Dinsdag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/advertenties/2657478-brianna
- Totale kosten (in euro)
- 100
- Algemene beoordeling
- 2,00 ster(ren)
Gisteren was ik naar Brianna geweest. Via WA gelijk adres gekregen met huisnummer. Eenmaal aangekomen op adres heb ik me auto verder geparkeerd aan de andere kant. Ze woon in een studio/studenten complex met ruime parkeerplaatsen. Je moet wel door parkeer poorten rijden. Waarschijnlijk kan dat gewoon. Maar dat heb ik niet gedaan. Maar goed. Ze zit achterin links. Derde gebouw. Hoeven jullie ook weer niet te zoeken. Haha. Eenmaal aangekomen voor de deur beneden. Even snel haar geappt dat ik aangekomen bent moest ik even wachten nog. Want ze was aan het eten en moest nog even douche/opfrissen. Om mij niet lang te laten wachten bood ze haar collega aan wat ook in het woning bevindt. Ze heet Alya. Ik ging snel haar opzoeken op kinky en deze site. Enkel op kinky haar kunnen zien. Dus besloot om op Brianna te wachten. Al gauw kreeg ik een berichtje om naar boven te kunnen komen. Eenmaal boven. Deed Brianna open. Het is de dame op de foto. Klein. Jong ding in badjas. In haar kamer het financiële gedeelte gedaan. En snel uitgekleed om tot actie te gaan. Ze deed haar badjas uit en ik keek even goed naar haar lichaam. Slank met mooie ronding opzicht maar helaas haar borsten. Waren hangtieten. Enige min punt. Ik mocht haar in het begin niet aanraken vanwege koude handen. Maar dat vond ik niet erg. Ze begon mij gelijk te pijpen zonder. En zei dat ik niet in haar mond moest klaarmaken. Haar pijp kunst was niet iets speciaals ook niet diep. Ik vroeg of ze mijn ballen wilde likken en dat deed ze. Maar hooguit twee likjes. Pijpen gebeurde op een tempo zonder afwisseling. Het stelde niets voor dus. Na 2,5 min pakte ze het cd al. Ik vroeg mag ik je beffen en dat mag. Ik kuste haar benen en ging richting haar poesje wat erg mooi is. Haar poesje is lekker zacht en goed schoon. Geschoren en fris. Ook dat mocht ik dat niet lang genieten. Dus dacht ik. Misschien zoenen/tongen dan maar. Maar dat mocht niet want ik heb haar gebeft. Dus voor de volgende eerst eventueel zoenen/tongen. Dan pas beffen.
Cd geplaatst en eerst missionaris genomen. Zonder gel erbij. Inmiddels zijn mijn handen warm geworden dus mocht ik overal aan haar voelen. Ze legde een kussen onder haar zodat haar kutje lekker hoog komt. Haar kut is lekker strak. Na wat stoten riep ze baby come baby come quick. Dan maar even andere standje. Dus over op doggy. Haar kont ging wel beetje schuin waardoor ik niet voluit kon gaan. Ook hierbij. Come baby. Ze kreunde erg hard. En vroeg you come. Ik zei. All most. Halverwege klaar komen moest ik al eruit trekken wat ze hebt kennelijk pijn. Dus de laatste druppels ging ik even aan mezelf trekken. Ze sprong gelijk uit bed en pakte wat natte doekjes voor me. Het verwijderen van het cd mag ik zelf gaan doen en in het vuilnisbakje deponeren. Tijdens aankleden nog een klein praatje gedaan. Haar Engels is niet echt goed. Maar ze kan wel enigszins uit de voeten. Voor goed gesprek zal ik niet bij haar zijn. Heel misschien overwegen om een trio te gaan doen met haar collega want ik vroeg of ze beide tegelijkertijd pijpen zonder cd. Hopelijk niet om en om en niet tussendoor schoon vegen. Maar echt een goeie pijpbeurt. Maar dat betwijfel ik natuurlijk. Ook nogmaals een bezoekje bij haar is een twijfel. Op kinky las ik zowel goede dingen als minder goede dingen. Ze werk wel een beetje af eigenlijk. Of het nou de moeite waard is om haar te bezoeken. Dat laat ik aan jullie zelf maar te bedenken/ beslissen.
https://www.kinky.nl/advertenties/8184571-alya
Dit is haar collega
Cd geplaatst en eerst missionaris genomen. Zonder gel erbij. Inmiddels zijn mijn handen warm geworden dus mocht ik overal aan haar voelen. Ze legde een kussen onder haar zodat haar kutje lekker hoog komt. Haar kut is lekker strak. Na wat stoten riep ze baby come baby come quick. Dan maar even andere standje. Dus over op doggy. Haar kont ging wel beetje schuin waardoor ik niet voluit kon gaan. Ook hierbij. Come baby. Ze kreunde erg hard. En vroeg you come. Ik zei. All most. Halverwege klaar komen moest ik al eruit trekken wat ze hebt kennelijk pijn. Dus de laatste druppels ging ik even aan mezelf trekken. Ze sprong gelijk uit bed en pakte wat natte doekjes voor me. Het verwijderen van het cd mag ik zelf gaan doen en in het vuilnisbakje deponeren. Tijdens aankleden nog een klein praatje gedaan. Haar Engels is niet echt goed. Maar ze kan wel enigszins uit de voeten. Voor goed gesprek zal ik niet bij haar zijn. Heel misschien overwegen om een trio te gaan doen met haar collega want ik vroeg of ze beide tegelijkertijd pijpen zonder cd. Hopelijk niet om en om en niet tussendoor schoon vegen. Maar echt een goeie pijpbeurt. Maar dat betwijfel ik natuurlijk. Ook nogmaals een bezoekje bij haar is een twijfel. Op kinky las ik zowel goede dingen als minder goede dingen. Ze werk wel een beetje af eigenlijk. Of het nou de moeite waard is om haar te bezoeken. Dat laat ik aan jullie zelf maar te bedenken/ beslissen.
https://www.kinky.nl/advertenties/8184571-alya
Dit is haar collega