- Intiem
- 1,00 ster(ren)
- Pijpen
- 1,00 ster(ren)
- Massage met hoogtepunt
- 2,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 2,00 ster(ren)
- Anaal bij klant
- 2,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Ja
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- West-Europees
- Leeftijd
- 30-35
- Haarkleur
- Blond
- Cupmaat
- D (fake)
- Lengte
- 1.70 m - 1.80 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 45 minuten
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/shemales/prive-ontvangst/maastricht/588269-brenda#photos
- Totale kosten (in euro)
- 150
- Algemene beoordeling
- 1,00 ster(ren)
Brenda al eens getroffen in Lokeren, dat was gewoon waardeloos. Niks zoenen (ja, kusjes zoals van je tante), niks pijpen (heel kort effe, zij wilde wel graag lang en diep gepijpt worden.....), niks strelen, knuffelen of wat dan ook.
Wat ik wilde? Naja, zoene, pijpen, neuken uiteraard. Zoenen en pijpen deed ze niet bij de standaard uurprijs!!!
Dus ik werd effe snel klaargerukt, ze deed een CD om en ramde hem er bij mij in, wel glijmiddel. Totaal niet fijn. Heb ze achteraf nog laten masseren en ben daarna uitgebreid gaan douchen (kleding etc mee naar badkamer).
Haar advertentie zie ik met regelmaat op andere locaties verschijnen, deze dame graag vermijden. Of hooguit half uurtje als je stevig genomen wil worden. Zij is volgens mij 99% top. Misschien is ze wel leuk als je flink betaalt, maar dat is het mij niet waard.
Wat ik wilde? Naja, zoene, pijpen, neuken uiteraard. Zoenen en pijpen deed ze niet bij de standaard uurprijs!!!
Dus ik werd effe snel klaargerukt, ze deed een CD om en ramde hem er bij mij in, wel glijmiddel. Totaal niet fijn. Heb ze achteraf nog laten masseren en ben daarna uitgebreid gaan douchen (kleding etc mee naar badkamer).
Haar advertentie zie ik met regelmaat op andere locaties verschijnen, deze dame graag vermijden. Of hooguit half uurtje als je stevig genomen wil worden. Zij is volgens mij 99% top. Misschien is ze wel leuk als je flink betaalt, maar dat is het mij niet waard.