- Algemene beoordeling
- 2,00 ster(ren)
- Intiem
- 3,00 ster(ren)
- Pijpen
- 2,00 ster(ren)
- Massage met hoogtepunt
- 1,00 ster(ren)
- Extra's
- Pijpen zonder condoom
- Gesproken taal
- Spaans
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Zuid-Europees
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Rood
- Cupmaat
- A
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 45 minuten
- Dag
- Donderdag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/advertenties/5937229-brenda
- Totale kosten (in euro)
- 170 (40 pzc)
Deze advertentie wordt gebruikt als lokkertje! De dame op de foto's zul je waarschijnlijk NIET aantreffen!
Dame komt uit Venezuela
Via de whatsapp meer informatie gevraagd aangezien ze "bekend" was/is als Anouk Maze
Uiteindelijk overeengekomen voor 45 min, pzc, incl. 2x ejaculeren (en daarna evacueren)
Wel waren ze/booker op whatsapp na lange tijd pas duidelijk dat het niet de meid van de foto's is.
Dame in kwestie is klein, donkerrode gloed door het haar en spreekt geen Engels.
pzc was prima, diep ging ze niet echt. Ook geen poging gedaan. Seks was matig, voor mij geen herhalingsgevaar.
Ondanks 2x klaarkomen ben ik uiteindelijk vertrokken zonder ronde 2 af te maken. Pret was er een beetje vanaf…
Hygiëne
- van de kamer/huis ZEER SLECHT (bed vol vochtige vlekken, vieze sigaretten/wiet geur door het hele huis)
- van de dame voldoende, geen nare geuren en dergelijke.
Dame komt uit Venezuela
Via de whatsapp meer informatie gevraagd aangezien ze "bekend" was/is als Anouk Maze
Uiteindelijk overeengekomen voor 45 min, pzc, incl. 2x ejaculeren (en daarna evacueren)
Wel waren ze/booker op whatsapp na lange tijd pas duidelijk dat het niet de meid van de foto's is.
Dame in kwestie is klein, donkerrode gloed door het haar en spreekt geen Engels.
pzc was prima, diep ging ze niet echt. Ook geen poging gedaan. Seks was matig, voor mij geen herhalingsgevaar.
Ondanks 2x klaarkomen ben ik uiteindelijk vertrokken zonder ronde 2 af te maken. Pret was er een beetje vanaf…
Hygiëne
- van de kamer/huis ZEER SLECHT (bed vol vochtige vlekken, vieze sigaretten/wiet geur door het hele huis)
- van de dame voldoende, geen nare geuren en dergelijke.