janvd567890
Vaste klant
Iemand die meer weet over welke dames dit zou gaan of welke panden in de genoemde steden in het artikel?
Jan
Jan
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenWaarom ook geen controle bij de Chinese dames ,die trekken ook het land rond en velen geven dan ook geen service ,terwijl de meeste Braziliaanse dames dat wel geven .Iemand die meer weet over welke dames dit zou gaan of welke panden in de genoemde steden in het artikel?
Jan
Tot je aan de deur staat,dan zijn ze iets minder slankBraziliaans, jong, slank en minimaal een C cup: eindelijk wat cultuurverrijking waar ik enthousiast van word!
Er is ook al actie geweest tegen georganiseerde prostitutie van Chinese dames:Waarom ook geen controle bij de Chinese dames ,die trekken ook het land rond en velen geven dan ook geen service ,terwijl de meeste Braziliaanse dames dat wel geven .
Of jommkeBraziliaanse mensenhandel in België zou de titel van een Suske en Wiske album kunnen zijn.
In mijn bescheiden mening zie ik vaak dat Latina dames samen met andere dames rondreizen maar in plaats van deel uit te maken van een bende dit ook vaak omwille van veiligheidsredenen is. Deze dames kennen elkaar vaak persoonlijk en doen hetzelfde werk dus reizen ze vaak samen omdat ze op die manier zich veiliger voelen omdat er iemand anders (of meerdere personen) fysiek aanwezig zijn moest er iets verkeerd lopen met een klant of zo.Chinese prostitutie reikt soms ook wat verder dan braziliaanse.
Blijkbaar zitten er volledige clans in China achter die dat soort vrouwen richting het westen dwingen onder dreiging van het aandoen van hun familie ofzo.
En over het algemeen praten die niet gemakkelijk, zo schijnt.
"Jommeke in de Warme Landen"
Sus&Wis moet allitereren. "De Lustige Latina" misschien? Of "De Verhandelde Verleidsters"?
Op een bepaald moment in de video word er wel iets belangrijks gezegd: in tegenstelling tot bijvoorbeeld Chinese dames zullen veel Latijns-Amerikaanse dames zich subjectief niet voelen als een slachtoffer. Ze verdienen op het einde van de dag veel geld en betalen daarmee het doel waarvoor ze zijn beginnen werken (school, schulden, lifestyle, ...).
Het vervolg vandaag.
Ik onderschrijf de vraag die hierboven gesteld wordt: hoe te herkennen? Red flags, adressen, ...?
Dit "type" (nationaliteit) van advertenties dan maar best in z'n geheel mijden?
Hoewel ik een zwak heb voor zuiderse dames maak ik liever geen onderdeel uit van mensenhandel, uitbuiting of de kasstroom van georganiseerde misdaad.
En vergeet ook niet de Chinese bendes te vermelden.Dit wist elk normaal denkend mens toch al lang. Wie al wat langer hier op GR en Redlights zit, en vroeger op Hookers moet dat toch al eerder opgevallen zijn. Ik heb het hier al meermaals aangehaald. Nu het op Terzake geweest is worden de wandelaars hopelijk eindelijk eens wakker.
Nu is het nog wachten tot ze die Oost-Europese bendes ook eens met naam en toenaam noemen.
En dan natuurlijk is het te hopen dat aan deze wantoestanden ook daadwerkelijk iets gedaan zal worden.
Maar het is niet omdat er geen sprake van gedwongen prostitutie is, dat er geen uitbuiting is.Op een bepaald moment in de video word er wel iets belangrijks gezegd: in tegenstelling tot bijvoorbeeld Chinese dames zullen veel Latijns-Amerikaanse dames zich subjectief niet voelen als een slachtoffer. Ze verdienen op het einde van de dag veel geld en betalen daarmee het doel waarvoor ze zijn beginnen werken (school, schulden, lifestyle, ...).
Dit vind ik persoonlijk een moeilijke om over na te denken. Ja als de structuur er rond malafide is dan moet dit aangepakt worden maar als de dames zelf zich geen slachtoffer voelen dan word het allemaal wat troebeler om te beoordelen. Zou je een dame vermijden omdat de structuur malafide is maar de dame zich geen slachtoffer voelt? Ik heb er persoonlijk niet direct een antwoord op.
Jan