Pfff...voor het eerst ervaren een vrouw met moedermelk. Het melk gutste gewoon naar binnen. Heb de smaak te pakken gekregen. Weet iemand anders nog dames die moedermelk hebben?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk gok zo, dat je een Fakertje bent.... klopt wel he!Ik ben momenteel zwanger en heb al redelijke melk productie
En wat is de vraagprijs van de dame per 30 min / 1 uur? Bijkomende extra's?
Pfff...voor het eerst ervaren een vrouw met moedermelk. Het melk gutste gewoon naar binnen. Heb de smaak te pakken gekregen. Weet iemand anders nog dames die moedermelk hebben?
Ik probeer al dagen contact met haar te krijgen, maar whatsapp heeft ze niet, sms reageert ze niet en tel staat uit, dus ik denk een verloren missieEn wat is de vraagprijs van de dame per 30 min / 1 uur? Bijkomende extra's?
Jammer, wellicht is al terug naar columbo landHeb 150 euro voor een uur betaald, maar ze vroeg op een gegeven moment 20 euro extra als ik langer aan haar tieten wilde zuigen (was bij elkaar maar ongeveer 45 min. binnen ook). Krijg haar ook niet meer te pakken helaas, wil graag nog voor een 2e sessie langs. En nee, ze was al een paar maanden bevallen
Eerder te kleine notenJa, dit lijkt mij ook wel wat, maar dan met een knappe vrouw, dus die direct hierboven valt al af. En liefst toch wat kleinere borsten. Te veel noten op mijn zang weer, zeker?
Iemand hier ervaring mee? Ben erg benieuwd.
Daar waren vast geen knappe vrouwen in te zien, zo gaat dat met dat soort programma's.Voor wie het nog niet gezien heeft, afgelopen woensdag was op RTL 5 om 20.34 de documentaire Breastfeeding mij boyfriend.