Donderdag avond, nudisten avond. Gelukkig stond mijn gelegenheidsvriendin ervoor open en dus ging ik haar om 21u uithalen om naar BD te gaan voor een avondje elkaar te verwennen.
Het weer was goed, we hadden eerst vroeger willen gaan om buiten te kunnen genieten van het zonnetje, maar helaas was er een wolkendek en dus besloten we toch maar later te gaan en de ambiance daar mee te maken in de disco. Disco toe, kleinere bar altijd open. Top dj met dikke schijven, lekker buffet, wat teveel venten dixit mijn vriendin. Ik zag anders wel wat leuke dames, maar omdat het vrouwtje nogal snel zweet zijn we als enig koppel buiten gaan spelen op de bedjes. Het was niet koud, windstil en er was een jonge dame de hele tijd aan het proberen op de rose badeend te geraken, hilarisch, wat een leuke en grappige meid was datā¦ maar ze had niet direct interesse in mij als grijsaard en er hingen heel wat jonge gasten rond haar. Al snel begonnen met lange sessies tongzoenen en cava momentjes af te wisselen. Het was de eerste keer dat ik met haar naar een parenclub ging. Ze was in form, maar wou nog niet een tweede man toelaten. Wel wou ze graag een vriendinnetje erbij, maar het is er niet van gekomen. Ze vertelde voluit over haar laatste bi-ervaring en hoe leuk ze die had gevonden. Dedju, gemiste kans. Op een gegeven moment misten we beide wat geroezemoes, we beseften het niet maar het was al 01u30. We hadden drie uur lang non-stop zitten spelen met elkaar, de drie mannen die gaandeweg aan ons bedje kwamen staan hadden met een eenvoudig handgebaartje voldoende dat ze er geen vent bij wou deze keer, zeer voorbeeldig gedrag, fijn zo.
Een heel lange bef en vingersessie deed haar een handdoek kletsnat squirten, maar ik kon haar naar niet echt laten klaarkomen, al zei ze er enorm kortbij te zijn geweest telkens. Waar ligt dat dan aan
nochtans was het allemaal top. Zo kwam mijn beurt en haar pijpkunsten waren weer voortreffelijk, maar deze keer gunde ze mij de achterkant van haar keeltje, dat laatste stukje diep is toch iets speciaal.
We waren enkele uren helemaal van de wereld en ontspannen aan het genieten. Toen we uiteindelijk terug naar binnen gingen was er nog wat luide actie in enkele kamertjes. Nog wat blijven kijken terwijl ze haar even bukte om mij opnieuw wat op gang te krijgen, ze stond nog heel geil, dus besloten we toch maar naar de bar te gaan op zoek naar een dame voor haar en mij erbij, maar daar was niemand meer.
Top avondje genieten, nu al weer zin om opnieuw te gaan, dus weer op zoek naar partners in crime