Voormalig lid 2809
Meubelstuk
Ok. Ik begin over een paar weken, afgesprokenMaar wij klanten werken er ook aan mee door deze illegale dames te bezoeken. En dat tegen veel hogere tarieven dan de legale branche. Gewoon boycotten die troep.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenOk. Ik begin over een paar weken, afgesprokenMaar wij klanten werken er ook aan mee door deze illegale dames te bezoeken. En dat tegen veel hogere tarieven dan de legale branche. Gewoon boycotten die troep.
Gaat nooit gebeuren zolang er zoveel pareltjes tussen zitten ben ik bang.Zo mag ik het horen..Nou die overige duizenden nog
Thuiswerken is niet per definitie zwart. Volgens de politie Rotterdam werken de dames op de Verboomstraat in Rotterdam gewoon legaal wit en betalen dus belasting.Hoeft ook niet op zich, zolang de pakkans van zwartwerkers maar zo hoog wordt dat de meeste dames eieren voor hun geld kiezen.
Alleen acht ik de kans dat ze daar goed vat op gaan krijgen minimaal. Thuisontvangst volledig verbieden met een enorm hoge straf? Dat maakt de kans op uitbuiting alleen maar weer groter.
Dat het compleet scheef zit tussen de zwartwerkende thuisontvangst en de dames die "alles" netjes legaal willen doen, thuis of in een privehuis, is helder. De oplossing is dat helaas niet.
Ze vragen niet veel in vergelijking met andere dames 80 voor een half uur is best goedkoop te noemen en 130 voor een uur is ook niet veel.Thuiswerken is niet per definitie zwart. Volgens de politie Rotterdam werken de dames op de Verboomstraat in Rotterdam gewoon legaal wit en betalen dus belasting.
Deze 3 dames zitten daar:
Prive ontvangst met geile vrouwen in Rotterdam | Kinky.nl
Zoek jij mooi sexy vrouwen of juist amateur milf's die aan prive ontvangst doen in Rotterdam? Bekijk hier het grootste aanbod van dames die sex willen met jou!www.kinky.nl
Zoek jij mooi sexy vrouwen of juist amateur milf's die aan prive ontvangst doen in Rotterdam? Bekijk hier het grootste aanbod van dames die sex willen met jou!www.kinky.nl
Als ze zwartwerkers willen pakken wil ik ervoor kiezen dat ze eerst dat tuig pakken dat een uitkering pakt van mijn belastingcenten maar ondertussen zwart werken. Laat die eerst maar gaanHoeft ook niet op zich, zolang de pakkans van zwartwerkers maar zo hoog wordt dat de meeste dames eieren voor hun geld kiezen.
Alleen acht ik de kans dat ze daar goed vat op gaan krijgen minimaal. Thuisontvangst volledig verbieden met een enorm hoge straf? Dat maakt de kans op uitbuiting alleen maar weer groter.
Dat het compleet scheef zit tussen de zwartwerkende thuisontvangst en de dames die "alles" netjes legaal willen doen, thuis of in een privehuis, is helder. De oplossing is dat helaas niet.
Op Kinky staat €80 maar als je in de kamer staat is het €100 kan ik je melden.Ze vragen niet veel in vergelijking met andere dames 80 voor een half uur is best goedkoop te noemen en 130 voor een uur is ook niet veel.
Als die Crypto het net zo geweldig blijft doen als het afgelopen jaar kan je beter maar een beetje belasting betalen denk ikInvesteringen buiten de banken om. Crypt,nft, etc. Verder is OF bvb wel officieel. Ooit zullen ze wel een baan moeten zoeken om dat geld te gebruiken....huis kopen en zwart geld gebruiken voor renovaties bvb.of dergelijke meer
Die thuistarieven hebben me altijd verbaasd. Met die enkele thuiservaringen die ik heb was er qua luxe niet veel en was het behelpen. Dan voor hetzelfde geld liever naar een luxer privehuis. Dat een dame het probeert thuis dit te vragen en er is voldoende klandize snap ik. Alles is voor haar.Maar wij klanten werken er ook aan mee door deze illegale dames te bezoeken. En dat tegen veel hogere tarieven dan de legale branche. Gewoon boycotten die troep.
Of je investeert het gewoon in drank en vrouwen. Kost ook veel maar dan heb je er in ieder geval lol van gehadAls die Crypto het net zo geweldig blijft doen als het afgelopen jaar kan je beter maar een beetje belasting betalen denk ik
het is ook niet leuk maar dan ben je de helft goedkoper uit
In Rotterdam is thuiswerken toegestaan mits de dame staat ingeschreven op het adres en er woont ze mag niet actief adverteren.Klopt, dat zei ik ook tegen de politie.. maar alles is 100% legaal en in orde is mij verzekerd..
En de politie is je beste vriend en heeft altijd gelijk. In Rotterdam is thuis prostitutie toegestaan zeggen ze.
Daar zit geen condoom bij, zie dat ze alles zonder rubber aanbiedenZe vragen niet veel in vergelijking met andere dames 80 voor een half uur is best goedkoop te noemen en 130 voor een uur is ook niet veel.
Dat het duurder op de kamer is kan ik jammer genoeg beamen, maar of straten/erkenning's punten nu slim is om te benoemen?Op Kinky staat €80 maar als je in de kamer staat is het €100 kan ik je melden.
De meeste dames die ontvangen komen uit het buitenland en huren zo'n plek via Airbnb of zo. En dat zal dan niet mogen denk ik.In Rotterdam is thuiswerken toegestaan mits de dame staat ingeschreven op het adres en er woont ze mag niet actief adverteren.
Bij klachten of overlast kan het wel snel afgelopen zijn.
Ik kan me gezien de verdere problematiek in Rotterdam daar wel begrip voor hebben. En zolang er geen overlast is, primaDat klopt zoals ik vermelde de dame moet ingeschreven staan en er wonen.
De gemeente Rotterdam heeft illegale prostitutie niet heel erg hoog op de agenda staan.
Legaal he, dus hoeft het toch niet geheim te blijven.Dat het duurder op de kamer is kan ik jammer genoeg beamen, maar of straten/erkenning's punten nu slim is om te benoemen?
Die veiligheid en niet weten waar je terecht komt is inderdaad wel een punt. Bij een bekend privéhuis weet je tenminste wat je er aan hebt, Ook vind ik over het algemeen de hygiëne in privéhuizen dik in orde. Bij een moeke thuis moet je maar afwachten wat je treft. Heb het een paar keer gedaan bij twee dames, en ik kan zeggen dat badkamers heel wat aan hygïene, en slaapkamers heel wat aan sfeer, te wensen overlaten.Vanuit het perspectief van de klant begrijp ik het ook niet zo goed. Thuisontvangst is veel duurder, betaal je in een privéhuis zo'n 70 euro voor een half uur, in de thuisontvangst is 150 euro tegenwoordig geen uitzondering meer. Uurtje kost al gauw 200 euro. En dan heb je nog het grote risico dat de ontvangst tegenvalt, zoals uiterlijk van de dame, de hygiëne die vaak slecht is en toch ook het gevoel van onveiligheid (waar kom ik terecht) enz…En er is veel, heel veel fake!
Ik weet en besef dat het onomkeerbaar is en past in de (internet) tijdgeest, maar ik vind het een afschuwelijke ontwikkeling.
Ja, het aanbod op kinky in de regio varieert. Nu zie ik weinig wat me bevalt in mijn regio Den Haag/Rotterdam. Maar dat kan over paar dagen anders zijn. Ik ga er ook gerust op uit, om een imo fijne dame te bezoeken. Afgelopen weekend nog een bezoekje gedaan, 1:50 u enkele reis. Totaal geen spijt vanMaar het is zoeken naar een speld in een hooiberg, dat weet ik zo onderhand wel.
Dat snel is heel relatief.In Rotterdam is thuiswerken toegestaan mits de dame staat ingeschreven op het adres en er woont ze mag niet actief adverteren.
Bij klachten of overlast kan het wel snel afgelopen zijn.
Tegen de tijd dat het zo ver is, zitten die dames alweer lang en breed elders.Dat snel is heel relatief.
Afdeling van de politie die afgaat op prostitutie is de afdeling AVIM beter gezegd de vreemdelingenpolitie.
Deze controleren in principe alleen of er geen gedwongen prostitutie plaatsvind. Meer dan vragen bij de voordeur of de dames gedwongen worden kunnen ze niet, want ze mogen niet naar binnen. Mocht de politie toch het vermoeden hebben dat er wat loos is moeten ze de gemeente inschakelen.
De gemeente is ook niet gemachtigd de woning binnen te treden, en hanteert een reactietijd van 3 weken.. dus eigenlijk kan niemand er wat tegen kan doen.
In Rotterdam wordt volgens de politie thuis prostitutie gedoogd, dit heb ik uit de eerste hand.. dus van de politie.
We leven in een rare wereld tegenwoordig