BookYourMassage Daphne (oa Salon 261)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Bookyourmassage

Newbie
DVP
8
18/08/24
26
Site
Hey, wat leuk dat je even de tijd neemt om mij te leren kennen.
Ik ben Daphne, een gezellige jonge vrouw die het leuk vindt om mensen te ontmoeten.
Ik ben open minded ingesteld en dat betekent dat je met mij echt heel veel kanten op kan.
Zo vind ik het bijvoorbeeld heel gezellig om uit eten te gaan of een bioscoopje te pakken.
Hierbij vind ik het leuk om met mensen te kletsen over van alles en nog wat. Geen onderwerp is mij te gek om aan te snijden.

Verder ben ik, al zeg ik het zelf, goed in het geven van massages.
De mensen aan wie ik deze massage gegeven heb zeggen dat ze dit als heel (ont) spannend ervaren hebben.
Een hele andere, wat pikante, kant van mijzelf laat ik zien in diverse stripclubs in Nederland.
Ik ben namelijk paal- en striptease danseres en ik vind het echt super leuk om bij mannen en vrouwen, met mijn sensuele dans, het hoofd op hol te brengen.
Misschien heb je me weleens gezien in een stripclub.
Maar voor het geval dit niet zo is zal ik je wat meer over mijn uiterlijk vertellen.
Ik ben 1.65 lang en heb lang blond haar.
Volgens anderen heb ik een vrolijk koppie met groene ogen.
Zij zeggen ook dat ik een goed figuur heb, met de mooie rondingen op de juiste plek.
Ik heb geen tatoeages, maar wel twee piercings. Wie weet kom jij er ooit achter waar deze piercings zich bij mij bevinden.

Ik zou het dus leuk vinden om mensen te ontmoeten.
Wie weet komen we tot een leuke, gezellige of spannende date met elkaar.

Dikke knuffel,
Daphne
 
Hey, wat leuk dat je even de tijd neemt om mij te leren kennen.
Ik ben Daphne, een gezellige jonge vrouw die het leuk vindt om mensen te ontmoeten.
Ik ben open minded ingesteld en dat betekent dat je met mij echt heel veel kanten op kan.
Zo vind ik het bijvoorbeeld heel gezellig om uit eten te gaan of een bioscoopje te pakken.
Hierbij vind ik het leuk om met mensen te kletsen over van alles en nog wat. Geen onderwerp is mij te gek om aan te snijden.

Verder ben ik, al zeg ik het zelf, goed in het geven van massages.
De mensen aan wie ik deze massage gegeven heb zeggen dat ze dit als heel (ont) spannend ervaren hebben.
Een hele andere, wat pikante, kant van mijzelf laat ik zien in diverse stripclubs in Nederland.
Ik ben namelijk paal- en striptease danseres en ik vind het echt super leuk om bij mannen en vrouwen, met mijn sensuele dans, het hoofd op hol te brengen.
Misschien heb je me weleens gezien in een stripclub.
Maar voor het geval dit niet zo is zal ik je wat meer over mijn uiterlijk vertellen.
Ik ben 1.65 lang en heb lang blond haar.
Volgens anderen heb ik een vrolijk koppie met groene ogen.
Zij zeggen ook dat ik een goed figuur heb, met de mooie rondingen op de juiste plek.
Ik heb geen tatoeages, maar wel twee piercings. Wie weet kom jij er ooit achter waar deze piercings zich bij mij bevinden.

Ik zou het dus leuk vinden om mensen te ontmoeten.
Wie weet komen we tot een leuke, gezellige of spannende date met elkaar.

Dikke knuffel,
Daphne
Hy aangename kennis making
 
Hey, wat leuk dat je even de tijd neemt om mij te leren kennen.
Ik ben Daphne, een gezellige jonge vrouw die het leuk vindt om mensen te ontmoeten.
Ik ben open minded ingesteld en dat betekent dat je met mij echt heel veel kanten op kan.
Zo vind ik het bijvoorbeeld heel gezellig om uit eten te gaan of een bioscoopje te pakken.
Hierbij vind ik het leuk om met mensen te kletsen over van alles en nog wat. Geen onderwerp is mij te gek om aan te snijden.

Verder ben ik, al zeg ik het zelf, goed in het geven van massages.
De mensen aan wie ik deze massage gegeven heb zeggen dat ze dit als heel (ont) spannend ervaren hebben.
Een hele andere, wat pikante, kant van mijzelf laat ik zien in diverse stripclubs in Nederland.
Ik ben namelijk paal- en striptease danseres en ik vind het echt super leuk om bij mannen en vrouwen, met mijn sensuele dans, het hoofd op hol te brengen.
Misschien heb je me weleens gezien in een stripclub.
Maar voor het geval dit niet zo is zal ik je wat meer over mijn uiterlijk vertellen.
Ik ben 1.65 lang en heb lang blond haar.
Volgens anderen heb ik een vrolijk koppie met groene ogen.
Zij zeggen ook dat ik een goed figuur heb, met de mooie rondingen op de juiste plek.
Ik heb geen tatoeages, maar wel twee piercings. Wie weet kom jij er ooit achter waar deze piercings zich bij mij bevinden.

Ik zou het dus leuk vinden om mensen te ontmoeten.
Wie weet komen we tot een leuke, gezellige of spannende date met elkaar.

Dikke knuffel,
Daphne
Net je advertentie gelezen (welkom trouwens 😘😘)
En na het lezen van je advertentie vindt ik het oprecht spijtig niet in de buurt te wonen of zaken in de buurt te hebben die mij een excuus verschaffen eens langs te komen.
Een goeie Tantra massage heb ik nog op mijn fuckit lijst staan😅😅😅

Nogmaals veel succes 😁😁😁
 
Leuk dat je je hier voorstelt.

Is het ook mogelijk te zien waar je danst? Lijkt me leuk eens een optreden van je te zien😃

Jazeker is dit mogelijk! Ik dans 1 x per week op vrijdag of zaterdag in stripclub "De nacht" in Tilburg. Ik werk ook weleens op festivals, parenclubs en privé boekingen aan huis voor bachelors party's. Als je een keertje wilt komen wanneer ik er ben kan je mij via pb contacteren!

Hopelijk tot snel!

Liefs Daphne 🥰

Net je advertentie gelezen (welkom trouwens 😘😘)
En na het lezen van je advertentie vindt ik het oprecht spijtig niet in de buurt te wonen of zaken in de buurt te hebben die mij een excuus verschaffen eens langs te komen.
Een goeie Tantra massage heb ik nog op mijn fuckit lijst staan😅😅😅

Nogmaals veel succes 😁😁😁

Ik werk soms ook op outcall basis op verschillende locaties in Nederland. Misschien kunnen we een keertje een combinatie afspraakje plannen in een hotel of privé sauna of aan huis. ;) Ook ben ik 1 x per maand omgeving Deventer/Apeldoorn/Enschede te vinden.

Wie weet tot snel!

Liefs Daphne 😈
 
Laatst bewerkt:
Hey Daphne,

Zit al langere tijd te denken over een massage bij jou maar zag nu dat je ook in een stripclub werkt.

Dat is ook iets wat ik al langere tijd wil proberen maar ben een beetje bang dat het anders is als mijn gedachte.

Zou je misschien wat meer kunnen vertellen over hoe het een en ander werkt in de stripclub. Bijvoorbeeld is een lapdance altijd met aanraken of mag je de dansers helemaal niet aanraken? Ik las ook ergens dat in een stripclub vaak wat samen met de dames gedronken kan worden. Is dat dan alleen praten of krijg je ook iets van een dans? Alvast bedankt Daphne. En ik denk echt dat ik de stap voor de massage binnenkort moet nemen
 
Zou je misschien wat meer kunnen vertellen over hoe het een en ander werkt in de stripclub. Bijvoorbeeld is een lapdance altijd met aanraken of mag je de dansers helemaal niet aanraken? Ik las ook ergens dat in een stripclub vaak wat samen met de dames gedronken kan worden. Is dat dan alleen praten of krijg je ook iets van een dans? Alvast bedankt Daphne.
Dit staat op de site van De Nacht

Als je de danseressen tipt, geven zij hiervoor net dat beetje extra aandacht. Denk hierbij aan bijvoorbeeld een lapdance met een toefje slagroom geconsumeerd vanaf de sexy body's van onze dames of misschien wel een private lapdance in een aparte ruimte. Ook als je alleen een drankje wilt drinken, ben je van harte welkom.
 
Wel jammer dat je niet doet aan tongzoenen en/of oraal/intiem

Kijk daar zijn meningen over verdeeld…. Voor mij is dit echt de grens, dit geldt soms ook voor mijn klanten. De klanten die bij mij op bezoek komen zoeken ook niet naar intiem maar naar een ontspanningsmomentje met een teasend randje eraan. Vooral dat teasen en plagen en spanning opbouwen is iets wat ik echt leuk vind om te doen! Een massage met mij wordt soms als nog intiemer ervaren dan plat gezegd "sex". Veel klanten die normaal naar sex opzoek waren komen nu vrij regelmatig bij mij op bezoek voor een erotische massage. Ook werk ik wel samen met meiden die zich focussen op intiem. Misschien keer duo massage met mij en Sandra uitproberen? Of dat je een combinatie afspraakje maakt met mij en daarna naar iemand anders die het voor je afsluit is eventueel ook nog een optie.
 
Kijk daar zijn meningen over verdeeld…. Voor mij is dit echt de grens, dit geldt soms ook voor mijn klanten. De klanten die bij mij op bezoek komen zoeken ook niet naar intiem maar naar een ontspanningsmomentje met een teasend randje eraan. Vooral dat teasen en plagen en spanning opbouwen is iets wat ik echt leuk vind om te doen! Een massage met mij wordt soms als nog intiemer ervaren dan plat gezegd "sex". Veel klanten die normaal naar sex opzoek waren komen nu vrij regelmatig bij mij op bezoek voor een erotische massage. Ook werk ik wel samen met meiden die zich focussen op intiem. Misschien keer duo massage met mij en Sandra uitproberen? Of dat je een combinatie afspraakje maakt met mij en daarna naar iemand anders die het voor je afsluit is eventueel ook nog een optie.
Welke Sandra bedoel je?
 
Kijk daar zijn meningen over verdeeld…. Voor mij is dit echt de grens, dit geldt soms ook voor mijn klanten. De klanten die bij mij op bezoek komen zoeken ook niet naar intiem maar naar een ontspanningsmomentje met een teasend randje eraan. Vooral dat teasen en plagen en spanning opbouwen is iets wat ik echt leuk vind om te doen! Een massage met mij wordt soms als nog intiemer ervaren dan plat gezegd "sex". Veel klanten die normaal naar sex opzoek waren komen nu vrij regelmatig bij mij op bezoek voor een erotische massage. Ook werk ik wel samen met meiden die zich focussen op intiem. Misschien keer duo massage met mij en Sandra uitproberen? Of dat je een combinatie afspraakje maakt met mij en daarna naar iemand anders die het voor je afsluit is eventueel ook nog een optie.

Kijk daar zijn meningen over verdeeld…. Voor mij is dit echt de grens, dit geldt soms ook voor mijn klanten. De klanten die bij mij op bezoek komen zoeken ook niet naar intiem maar naar een ontspanningsmomentje met een teasend randje eraan. Vooral dat teasen en plagen en spanning opbouwen is iets wat ik echt leuk vind om te doen! Een massage met mij wordt soms als nog intiemer ervaren dan plat gezegd "sex". Veel klanten die normaal naar sex opzoek waren komen nu vrij regelmatig bij mij op bezoek voor een erotische massage. Ook werk ik wel samen met meiden die zich focussen op intiem. Misschien keer duo massage met mij en Sandra uitproberen? Of dat je een combinatie afspraakje maakt met mij en daarna naar iemand anders die het voor je afsluit is eventueel ook nog een optie.
Om nog even aan te vullen wat Daphne schrijft........
Een massage van deze spetter is zo enorm intiem.
Vooral wanneer ik op mn rug lig en zij met haar sensuele lichaam over mij heen glijdt, terwijl ze geile woordjes in mn oor fluisterde.
Goed......het Daphne doet geen intiem in de zin van sex en ook tongzoenen zal zij tijdens een massage niet doen.
Maar weet je..........door haar geweldige geile manier van masseren mis je dat echt niet.
Een massage van Daphne is juist heel intiem, alsof je in bed ligt met je vriendinnetje.

En wil je wel sex, dan haalt Daphne er gewoon een vriendinnetje bij.
Ik kan uit eigen ervaring zeggen.......de moeite waard om een keer uit te proberen.

Dus Levensgenieter......
Trek de stoute schoenen aan en maak eens een afspraakje met Daphne. Je komt er na afloop gegarandeerd herboren vandaan.
 
Om nog even aan te vullen wat Daphne schrijft........
Een massage van deze spetter is zo enorm intiem.
Vooral wanneer ik op mn rug lig en zij met haar sensuele lichaam over mij heen glijdt, terwijl ze geile woordjes in mn oor fluisterde.
Goed......het Daphne doet geen intiem in de zin van sex en ook tongzoenen zal zij tijdens een massage niet doen.
Maar weet je..........door haar geweldige geile manier van masseren mis je dat echt niet.
Een massage van Daphne is juist heel intiem, alsof je in bed ligt met je vriendinnetje.

En wil je wel sex, dan haalt Daphne er gewoon een vriendinnetje bij.
Ik kan uit eigen ervaring zeggen.......de moeite waard om een keer uit te proberen.

Dus Levensgenieter......
Trek de stoute schoenen aan en maak eens een afspraakje met Daphne. Je komt er na afloop gegarandeerd herboren vandaan.
Ik sluit me hierbij aan. Al heb ik dan niet de ervaring met een intieme vriendin
 
Kijk daar zijn meningen over verdeeld…. Voor mij is dit echt de grens, dit geldt soms ook voor mijn klanten. De klanten die bij mij op bezoek komen zoeken ook niet naar intiem maar naar een ontspanningsmomentje met een teasend randje eraan. Vooral dat teasen en plagen en spanning opbouwen is iets wat ik echt leuk vind om te doen! Een massage met mij wordt soms als nog intiemer ervaren dan plat gezegd "sex". Veel klanten die normaal naar sex opzoek waren komen nu vrij regelmatig bij mij op bezoek voor een erotische massage. Ook werk ik wel samen met meiden die zich focussen op intiem. Misschien keer duo massage met mij en Sandra uitproberen? Of dat je een combinatie afspraakje maakt met mij en daarna naar iemand anders die het voor je afsluit is eventueel ook nog een optie.
De ervaring bij jou ervaar ik zeker intiemer dan bij een gemiddelde sexdate. Tot binnenkort weer 😁
 
Terug
Bovenaan Onderaan