Wie heeft ervaring met Bonny uit Breda, ze zit er volgens mij al een aantal jaar?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenNee of je moet haar nummer hebben opgeslagen .. ik weet dat ze mijn nummer nog heeft maar dat van haar heb ik verwijderd jammer want misschien nog eens langsgaanHaar advertentie staat niet meer online toch of is contact nog mogelijk?
Thanks... je moet ophelia eens proberen in antwerpen vlakbij parkeer garage 4 min lopen bij haar thuis .. ze staat op 2ehands.be .. zelfde prijs als bonny maar meer mogeblijk mooi lichaam ook flink bos hout voor de deurMocht iemand haar nummer nog hebben, kunnen jullie dat naar mij (en Papas) privé toesturen?
Ze staat er weer op kinky.nl prijs is wel omhoog gegaanMocht iemand haar nummer nog hebben, kunnen jullie dat naar mij (en Papas) privé toesturen?
Normaal is er niks extras mogenlijk .. met een goeie click misschien wel .. ik weet dat ze graag gebeft word en ook tegen bijbetaling is sex mogenlijk maar ze is heel erg strikt .. en ik heb het idee dat je haar moet kennen voor er een verdere stap genomen kan worden ..ze is erg kortaf zeker via telefoonKan iemand mij vertellen wat de (extra) mogelijkheden zijn bij Bonny en is dit standaard in haar tarief of moet je extra betalen?