- Intiem
- 1,00 ster(ren)
- Pijpen
- 1,00 ster(ren)
- Zoenen
- 1,00 ster(ren)
- Massage met hoogtepunt
- 1,00 ster(ren)
- BDSM spel
- 1,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 1,00 ster(ren)
- Anaal bij klant
- 1,00 ster(ren)
- Prostaat massage bij klant
- 1,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Frans
- Algehele Hygiëne
- Onvoldoende
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 30-35
- Haarkleur
- Blond
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Penislengte
- 12
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 20 minuten
- Dag
- Woensdag
- Totale kosten (in euro)
- 150
- Algemene beoordeling
- 1,00 ster(ren)
Gisterennacht bij de Bulgaarse Bonnie geweest. Zag er veel belovend uit, slank met lang blond haar in zwarte latex-outfit, netkousen en hoog gehakte lieslaarzen. Bij binnenkomst de gebruikelijke vraag wat is de prijs voor hoelang ? Ze komt voor me staan en mag haar lichaam/kont voelen en strelen en krijg enkele kussen op de mond waarbij ze recht in mijn ogen blijft kijken ….. , overeenkomst voor 150€ een uurtje met all-in. Op mijn vraag of ze poppers had, reikte ze me twee flesjes aan en mocht ik "proberen" ……, oude en dus geen meerwaarde waarop ze zei, ik ga om nieuwe bij mijn buurvrouw/vriendin. Terwijl ik me uitkleedde, was ze ff weg, toen ze terug binnenkwam lag ik op het bed. Geen vraag om het gebruikelijke wasje vooraf, kreeg het flesje poppers en de vraag, hij ik mijn laarzen aan of die ik ze uit….?
Ik kies voor laarzen aan ……., tot hier nog alles ok …… Ze komt bovenop me zitten en schuurt enkele keren over mijn jonge vriend….enkele vluchtige kusjes op de mond en begint "geile praat" in mijn oor te fluisteren ……. , eerder een afknapper want was nog niet zo "fuck en geweldig"wat we allemaal deden. Na 5 min schuift ze haar string opzij en biedt mij haar slap apparaat aan. Ik pijp haar hard en ze stapt van het bed, doet haar laarzen uit en schuift een kussen onder mijn rug. Ze raakt voor het eerst mijn erecte speelgoed aan. Ze trekt onze twee jongens samen af, waarna ze me zonder condoom wou neuken …
Aangedrongen voor condoom om te doen, hetwelke ze met tegenzin deed…..
Na Max 5 à 10 minuten trok ze me klaar.
Te Hard, soms pijnlijk en zonder gevoel …., enerzijds blij en opgelucht dat het gedaan was ….kortom alles samen Max 20 minuutjes binnen geweest, nooit gepijpt geweest, nooit spannende opbouw
Ik kies voor laarzen aan ……., tot hier nog alles ok …… Ze komt bovenop me zitten en schuurt enkele keren over mijn jonge vriend….enkele vluchtige kusjes op de mond en begint "geile praat" in mijn oor te fluisteren ……. , eerder een afknapper want was nog niet zo "fuck en geweldig"wat we allemaal deden. Na 5 min schuift ze haar string opzij en biedt mij haar slap apparaat aan. Ik pijp haar hard en ze stapt van het bed, doet haar laarzen uit en schuift een kussen onder mijn rug. Ze raakt voor het eerst mijn erecte speelgoed aan. Ze trekt onze twee jongens samen af, waarna ze me zonder condoom wou neuken …
Aangedrongen voor condoom om te doen, hetwelke ze met tegenzin deed…..
Na Max 5 à 10 minuten trok ze me klaar.
Te Hard, soms pijnlijk en zonder gevoel …., enerzijds blij en opgelucht dat het gedaan was ….kortom alles samen Max 20 minuutjes binnen geweest, nooit gepijpt geweest, nooit spannende opbouw
Laatst bewerkt: