Anderhalve week geleden op bezoek geweest.
Ik was die dag op zoek naar een date en dat was een helse zoekpartij. Ik wilde een keer een edging sessie bij een meesteres proberen, maar bij house of dreams waren de drie meesteressen al bezet. Een massage bij Steffanie in Hilversum ging niet lukken, die ontving niet 's avonds. Jill in Utrecht reageerde helemaal niet en bij Isa uit Hilversum kreeg ik de planner aan de lijn die aangaf dat ik 's avonds na 6 uur moest terugbellen, hij wist niet of ze zou ontvangen. Daar ging ik niet op gokken.
Het was nogal een zoektocht

.
Bonnie reageerde gelukkig wel snel, al was ze sceptisch over mij en moest ook ik een kopie van een social media account sturen.
Daar paste ik voor, maar ze is bang in de avond voor nieuwe mensen, dus ik begrijp haar wel.
Ik heb haar uiteindelijk kunnen overtuigen van mijn goedaardige karakter.
Eenmaal in de buurt aangekomen bleek het een flinke puzzel om dmv foto's haar voordeur te vinden.
Ik moest nog zacht doen vanwege de andere inwoners in het appartementencomplex, maar uiteindelijk kreeg ik een compliment over hoe stil ik was. Overigens denk ik ook dat er in het appartement nog iemand anders is.
Bij binnenkomst kreeg ik een knuffel en kletsten we wat en danste ze wat. Ze was wel gezellig en ik kreeg nog een compliment, omdat ze Aerosmith op had staan waar ze fan van is en dat herkende ik %
Na de douche en de betaling konden we beginnen.
Ze probeerde me met dansen wat te verleiden en kon mij aardig opwinden.
Vervolgens lekker tongzoenen en we gingen het bed op.
Daar ben ik haar gelijk gaan beffen en dat kon ze wel waarderen en werd goed nat.
Ze kwam eerder dan ik dacht en bleef enigszins stil, en mocht vervolgens er even niet meer aankomen.
Vervolgens smeerde ze mij in met olie en kreeg ik een massage van de voorkant en kreeg mijn lul ook flink wat aandacht. Ze ging heerlijk pussysliden en we waren lekker aan het tongzoenen. Op een gegeven moment kon ze mij laten komen met pussysliding en aftrekken, maar ik wilde nog gepijpt worden en zo afgemaakt worden.
Dat deed ze lekker. Ze likte mijn perineum en ballen en nam hem vrij diep en omdat ik al op scherp stond duurde het niet lang. Ik gaf aan dat ik ging komen en ze gaf geen piep en bleef lekker doorzuigen, ook toen ik al gekomen was. Vervolgens spuugde ze het uit in een doekje en kreeg ik nog een knuffel. Aan intiem zijn we niet toegekomen.
Vervolgens kon ik gaan douchen en bij het aankleden bleef ze gezellig met mij kletsen.
Plussen:
Ontzettend mooie meid, mooi figuur, heel aardig, leuke kletser en goeie service.
Minnen: ik stond in een uur weer buiten (incl 2x douchen), ik mis die echte passie die latina's wel hebben en die nemen ook initiatief voor een tweede ronde.