Recensie Bonnie, massagewereld Weert 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Bravobrabo

Stamgast
294
05/04/23
381
21
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.massagewereld.com/masseuse/bonnie/?iid=58320
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Bij deze dame geweest. Altijd een beetje gepaste scepsis bij een nieuwe dame.

Bonnie is een jonge dame. Met een heerlijk lijf. Alle rondingen in de juiste proporties aanwezig. Vrolijke babbel en prettige omgang.
In de douche al heerlijk me omgeilend. Lekker gewassen. Wat ik overigens thuis al gedaan had, maar die vrouwen handen die je inzepen blijft heerlijk.
Massage op mijn buik liggend was sensueel. Geen plekje overgeslagen. De massage had wat steviger gemogen op mijn buik.
Toen ik me om mocht draaien werd de sensualiteit alleen maar groter. Heerlijk lichaam over je heen kronkelend. Haar borsten zijn van eeen proportie dat ze er alles mee kan doen wat ik verlangde. 😉
Topmeid wat mij betreft die er zelf ook plezier in heeft volgens mij. Ze straalt dat in ieder geval wel uit.
Uiteindelijk heerlijk tot een hoogtepunt gekomen. Nog effe naast elkaar gelegen en geknuffeld totdat ik bijgekomen was en daarna lekker afgedoucht.
Zeer tevreden weer huiswaarts gekeerd.
 
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
E+
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.massagewereld.com/masseuse/bonnie/?iid=58597
Totale kosten (in euro)
€160
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag bij Bonnie geweest bij massage wereld in Weert, in een woord TOP!
Bonnie is een hele lieve meid die precies weet wat ze doet en hoe ze je moet behandelen! Super sensuele massage gehad met veel passie! Lieve leuke jonge meid ik kom zeker snel terug! Wees zuinig op Bonnie!
 
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Penismassage
  3. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Anders
Cupmaat
E+
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
90 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.massagewereld.com/masseuse/bonnie/
Totale kosten (in euro)
240
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Bij bonnie geweest, Massagewereld Weert, Vrijdag, 240 minuten durende, intensieve body-to-body massage en het was een ervaring die ik niet snel zal vergeten.

Bonnie is jong, maar laat je je daar niet door misleiden: ze is een ware deskundige in haar vak. Ze combineert professionaliteit met een persoonlijke, warme benadering die je direct op je gemak stelt. Haar leuke kop straalt zoveel vriendelijkheid uit, dat je je meteen thuis voelt. Maar het is haar blik die je echt gek maakt, wanneer ze je aankijkt met haar prachtige ogen, lijkt de wereld even stil te staan en kun je er helemaal in wegzinken. Ze kan ook zo goed teasen niet normaal. 🔥

De sessie zelf was allesbehalve gewoon wrijven. Bonnie weet precies hoe ze haar handen en gehele lichaam moet gebruiken om de perfecte balans tussen ontspanning, drukpunten en opwinding te creëren. Haar rondingen zijn een lust voor het oog en ze maakt er op meesterlijke wijze gebruik van.

Het meest bijzondere moment was zonder twijfel toen ze me toestond om klaar te komen op haar prachtige borsten. Het was een sensuele en intieme ervaring, waarin ze me bleef aankijken, en ik volledig in haar ogen verdwaalde. Dit was het moment waarop alles samenkwam – de warmte, de aandacht, en de diepgaande connectie die ze weet te creëren.

Bonnie brengt met haar jeugdige energie, deskundigheid, en persoonlijke aandacht een unieke ervaring bij Massagewereld. Ik kan haar van harte aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar een liefdevolle, intieme en onvergetelijke massage. Ze is echt een pareltje! Een van de beste…

Tot snel weer bonnie… 🔥🔥🔥
 
Terug
Bovenaan Onderaan