Ik wil toch nog iets delen na mijn recensie van afgelopen zaterdag. Niet lang na mijn recensie krijg ik een appje van Bonnie met de vraag of ik de laatste recensie had geschreven. Ik reageerde met een ja en toen ging het gesprek een rare kant op. Kreeg een hele lap tekst te verwerken en in het kort, of ik mijn recensie wil verwijderen want hij was niet goed. Klaar blijkelijk wil mevrouw graag 5 sterren. Ik heb vriendelijk bedankt en gezegd dat ik dat niet doe want het is geen slechte review, alleen voor mij was het geen 5 sterren. Vervolgens kreeg ik weer een hele lap tekst en of ik toch echt alsjeblieft de recensie wil verwijderen. Hier heb ik verder niet meer op gereageerd.
Wat ik wel zag dat op zondag ochtend er van een newbie: Flores een recensie kwam die : die dag is geregistreerd en een 1ste review met alles 5 sterren. Toch als je de review leest in mijn ogen het meer een reclame spotje is, want er staat niet veel in. Toeval of niet?
Ik heb het verder gelaten, tot ik dinsdag middag ineens weer een bericht kreeg waar in een soort van vloek over mij uitgestoord werd want ik was toch wel de ergste man op aarde. Hierna ben ik geblokt want mijn bericht komt niet meer aan. Ik heb dit echt werkelijk nog nooit mee gemaakt en hopelijk is het ook de laatste keer. Wat ik vooral niet begrijp is dat het helemaal geen slechte recensie was, maar domweg geen 5 sterren.