Afgelopen week weer bij Bonnie op bezoek geweest, voor de derde keer inmiddels… mijn God, wat heeft die vrouw me betoverd, ik kan geen genoeg van haar krijgen.
Deze keer ontving ze mij volledig naakt, in alleen een lange witte peignoir en met hoge hakken die haar tot het plafond deden leken reiken: als een strenge schooljuffrouw torende ze boven mij uit en na dat ze zich al rondfladderend door het appartement volledig aan mij had getoond, wilde deze kleine schooljongen nog maar een ding: deze torenhoge, sensuele lerares van boven tot onder beminnen, hopend dat ze mij daardoor het braafste jongetje van de klas zou vinden… Ze probeerde nog een praatje aan te knopen en had een glaasje wijn voor me ingeschonken, wat ik normaal gretig zou aanpakken. Maar ik wilde helemaal niet praten en ik wilde niet drinken, ik was betoverd en wilde alleen maar haar! En dat heb ik gekregen, met volle teugen, het heeft me opnieuw werkelijk aan niets ontbroken en ze heeft me opnieuw sterretjes doen zien… Uiteindelijk ben ik drie uur gebleven en met dat praatje en glaasje wijn is het ook nog goed gekomen: na de voldoening van het eerste orgasme had ik daar eindelijk wel even de rust voor! Maar niet te lang, want daarna nam ze me voor de tweede keer mee op een erotische reis naar grote hoogtes en dat toont haar grote klasse en toewijding: deze schooljongen is namelijk bepaald de jongste niet meer, dus een lerares die hem twee keer achter elkaar een goed rapport laat scoren, moet echt wel van de buitencategorie zijn… en dat is deze Bonnie zeker: wat een Godin!
Zo gauw ik mijn huiswerk weer af heb, sta ik opnieuw bij haar voor de deur, hopend op een volgend goed rapport en een nieuwe, onvergetelijke les in liefde…