• De zoekmachine ligt er uit. Is bekend en in onderzoek.

Recensie Bonnie, Amersfoort (vh Almere, Nieuwegein, Haarlem, Vianen) 4,89 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Het is inmiddels al weer bijna 2 weken terug dat Bonnie ons verliet, maar ik ben nog totaal in de ban van deze buitengewone vrouw.

Ben in een kleine maand tijd 5 keer bij haar op bezoek geweest en nooit korter dan 2 uur… en als ze er nog geweest was stond de teller inmiddels al weer flink hoger: ik kan geen genoeg van haar krijgen en ga iedere keer naar huis met een totaal gelukzalig gevoel, gecombineerd met een gevoel van spijt dat ik niet nog veel langer bij haar ben gebleven.

Ik wacht met smart op haar terugkeer… dat zal wel een paar maandjes duren maar tegen die tijd hoop ik zo veel gespaard te hebben dat ik haar als privé lerares kan aanstellen en haar definitief van jullie kan wegkapen… want met deze godin loop ik graag hand-in-hand de ondergaande zon tegemoet en kijk ik nooit meer achterom: meer heb ik niet nodig om gelukkig oud te worden!
 
Hoi iedereen, na een lange tijd ben ik weer van plan om naar een mooie betaalde vrouw te gaan om daar lekker te gaan vrijen. Bonnie lijkt me zo'n mooie vrouw, zo zeg...niet normaal meer. Ik krijg nu alleen wel de vraag om me te identificeren via mijn sociaal media. Is dit normaal en heeft iemand anders hier dat eventueel ook al gedaan?

Nu vraagt ze ook om een foto van mij. Gewoon doen?
Nooit doen want je weet nooit wie er achter zit. Je moet de ander echt kunnen vertrouwen en dat doe ik per definitie niet en zeker de buitenlandse explosie niet van prostituees
 
Welke foto uit haar profiel beschrijft haar op dit moment het beste? (Misschien kan iemand het fotonummer zeggen) Ze heeft zowel jongere als oudere foto's.

Ik vind haar rondingen geweldig, maar waar ze zich verkleedde voor een optreden was geen grote fan. Iemand, help mij alstublieft. Bedankt
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/7284764-bonnie
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Als liefhebber van dames van Afrikaanse en Zuid-Amerikaans origine, maakte ik afgelopen vrijdagavond graag een uitzondering voor de prachtige en zeer elegante Bonnie, en daar heb ik totaal geen spijt van gehad.
Wat een heerlijke, gezellige vrouw met enorme dosis sexappeal! Ik heb lange tijd niet zoveel genoten van een GFE en ik kreeg ook nog het idee dat ze mijn gekluns behoorlijk leek te waarderen, ik voelde me heerlijk en helemaal het mannetje na onze afspraak.
 
Laatst bewerkt:
Gisteren heb ik haar een Whatsapp in het Engels geschreven waarin ik me voorstelde en ook om schreef en waarin ik vertelde wat mijn wensen zijn. GFE dus. De hele dag geen reactie van haar. Vanochtend heb ik haar opnieuw een whatsapp gestuurd. Zij heeft er wel op gereageerd maar ik moest meteen een foto sturen terwijl mijn whatsapp foto heel duidelijk en recent is. Dat had ik trouwens al gezegd in mijn eerste whatsapp. Dus ik heb haar voorgesteld om mij te bellen met camera aan omdat ik toch niet zo maar een foto wil sturen. Geen reactie meer van haar kant. Misschien ben ik te voorzichtig maar ik ga verder er niet op in.
 
Misschien beter om het recht toe en recht aan te houden bij je verzoek tot afspraak? Anders loop je wellicht het gevaar dat eea verkeerd geïnterpreteerd wordt. Dat ze mogelijk denkt dat je misschien te veel van haar wil oid. Dat is tenminste mijn gedachte die hierbij opkomt. Ik had zelf zonder profielfoto en met kort bericht geen moeite om afspraak te krijgen. Dus bij mij accepteerde ze 'in the blind'.
 
Je bedoelt gewoon een recente foto toch per whatsapp sturen zoals zij dat wenst? Het is wel zo dat de dame bonafide is, als je alle recensies over haar leest maar ik vind toch raar dat ze zoiets nu vraagt terwijl jij bijvoorbeeld in the blind werd geaccepteerd. Ik gun het je wel, daar niet van. Misschien heeft ze toch de laatste tijd met een paar fakers te maken gehad, vandaar haar voorzichtigheid.
 
Om onduidelijke redenen is er argwaan gewekt, heel lastig om te bepalen wat dan echt werkt. Een fotootje sturen met korte beleefde tekst dat je graag wil afspreken en ook bereid bent tot videobellen, dat kan geen kwaad en dan heb je ieder geval je best gedaan. Meer dan een faker zou doen, lijkt me. En ze zal toch ook afspraken willen maken zolang ze in Nederland is
 
Ik had me slecht uitgedrukt toen ik zei dat ik haar voorstelde om te bellen met camera. Eigenlijk bedoelde ik videobellen. Ik probeer morgen opnieuw en ik stuur dan een fotootje met korte beleefde tekst waarin ik duidelijk laat weten dat ik echt naar een afspraak met haar verlang.
 
Gister kort bericht gestuurd met of ze tijd had en eigenlijk direct reactie gehad met voorgestelde tijden, ben niet geweest helaas om onze tijden niet matchen maar werd niet gevraagd naar foto of iets
 
Kortom ik had gewoon een kort bericht moeten sturen. Zoals Loeter dat ook suggereerde. Ik heb natuurlijk geen boek geschreven maar ik heb gehandeld zoals Nederlandse dames het vereisen. Zij nemen immers geen genoegen met een kort bericht. Dat zeggen ze ook vaak in hun advertentie. Trouwens ik ben niet de enige aan wie Bonnie een foto of een legitimatie vroeg. Twee andere wandelaars gebeurde hetzelfde.

//Edit mod: duidelijk nu dat afspreken voor de een gemakkelijker gaat dan voor de ander. Vanaf hier gaan we verder met recensies.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
120+ minuten
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik bezoek Bonnie al sinds ze de eerste keer in NL was, ik meen ongeveer 10 jaar geleden. Na enkele jaren afwezigheid is ze nu godzijdank regelmatig weer in NL te vinden. Bonnie is een fantastische vrouw die je gelijk bij binnenkomst al weet te betoveren met haar mooie slanke lichaam. Het voelt bij haar alsof je je vriendin bezoekt die jouw op en top wilt verwennen. De service en sfeer is altijd top, en ik kan een ieder aanbevelen om haar te bezoeken.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Speciale kleding verzoek
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Na alle eerdere recensies eens doorgenomen te hebben maar eens de stoute schoenen aangetrokken en een afspraak met Bonnie gemaakt. Dit ging makkelijk via WhatsApp, zelfs een paar dagen vooraf geboekt met nog een bevestiging de dag ervoor. Tot zover geen issues.

Bonnie ontvangt op een voor mij zeer bekende plek in Nieuwegein (Milla en Anastasia hebben hier ook gezeten). Zo'n 10 min voor de afgesproken tijd gearriveerd en gemeld dat ik er klaar voor was. Pas twee min voor de afgesproken tijd meld ze dat ze onder de douche staat...... Dus wachten en wachten enfin na een kwartier mag ik naar binnen. Eenmaal binnen geen verklaring, excuses of sorry maar meteen een redelijk onsamenhangend verhaal over van alles en nog wat.

Om een lang verhaal toch maar even wat korter te maken: Bonnie heeft een goddelijk lichaam dat mooi verpakt was in dat wat we vooraf hadden besproken.

Ze heeft echter wat narcistische trekjes, wij hadden helaas niet zo'n klik en ik had een beetje het idee / gevoel dat ik er snel uit moest want haar afspraken liepen wat uit. Ben krap 55 min binnen geweest, trek daar nog even het douchen en ellenlange verhalen van haar kant vanaf dan kom ik netto op 40 min GFE, dan vind ik 200 euri toch nog wel veel.

Wellicht had ze haar dag niet of ook geen klik (dat kan). Maar Bonnie ziet mij niet terug, daarvoor lopen er een boel dames rond die voor hetzelfde tarief het met meer passie en gewoon ruim hun tijd volmaken.

Let wel, dit is MIJN ervaring met haar ;-)
 
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
  5. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/7284764-bonnie
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Door alle goede reviews ook deze dame met een bezoek vereerd. Ik moet zeggen dat ik er meer van verwacht had het was zeker niet slecht maar ook zeker niet geweldig. 10 min voor aankomst appte ze al waar ik was, bij binnen komst weer het zelfde riedeltje van zachtjes praten want pas op de buren en dat zette zich door zelfs op de kamer. Ze had zich wel gekleed waar ik om gevraagd had en daar stond een zeer slanke redelijke mooie dame (ze wilde dat graag een aantal keer bevestigd hebben) en ze vertelde dat ze model is geweest. Toen eerst maar is even douchen en daarna weer naar de kamer. Zoenen doet ze wel maar ze houd haar tong zo dat je niet echt goed en lekker kan tongen. Een aantal keer kreeg ik de vraag wat ik nou wilde, ik zelf laat het maar een beetje gebeuren en mee gaan met de flow. Wel heeft ze mij een lekkere pijp beurt gegeven, toen ik haar hoofd een beetje wilde vast pakken zei ze wel dat DT meer geld ging kosten, dus dit maar gelaten. Hoeft voor mij ook niet perse maar ik tast het altijd maar even af of de dame het toe laat of niet. Ze heeft wel nep borsten maar op zich wel oké, gelukkig mocht ik er fijn mee spelen. Ook haar lippen zijn wat opgespoten. Ze heeft wel een lekker kontje wat in 69 positie fijn vertoeven is. Uiteindelijk heerlijk in haar mondje klaar gekomen en ze wacht net zo lang dat je uit geschokt en gehijgd bent en spuugt het dan uit in een doekje, dus dat was erg prettig. Afgesloten met een heerlijke massage.
Waarschijnlijk zal ik haar nog wel eens een keer bezoeken maar dat weet ik nog niet zeker.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Voetfetish
  4. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/7284764-bonnie
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik ben ook bij Bonnie geweest gisteren. Al zo'n 9 jaar geleden was zij een droomvrouw voor me, en gelukkig (voor ons) is ze weer in ons land. Bonnie is werkelijk een mooie vrouw door de combinatie van vrouwelijke heupen en een superstrakke body en buik. Na wat chitchat gingen we over tot actie en daarin let Bonnie goed op je wensen. Met pijpen moest ik haar afremmen anders was ik pijpen klaargekomen, wat bij mij zelden lukt. Voor mij de perfecte date!
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Duur van bezoek
60 minuten
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik heb Bonnie pasgeleden bezocht, toen ze nog in Nieuwegein zat.
Wat een bijzondere vrouw! Ze wil graag echt de connectie met je maken, en daar hoort een praatje voor- en achteraf bij. Dus als je 'binnenkomen en 'bam' verwacht, dan moet je bij iemand anders zijn.
Maar als je die connectie eenmaal hebt, wauw; Ze bouwt de spanning graag op en daar houd ik van. Ze heeft een goddelijk lichaam, en we hebben een geweldig sensueel uurtje samen gehad.
 
Ik wil toch nog iets delen na mijn recensie van afgelopen zaterdag. Niet lang na mijn recensie krijg ik een appje van Bonnie met de vraag of ik de laatste recensie had geschreven. Ik reageerde met een ja en toen ging het gesprek een rare kant op. Kreeg een hele lap tekst te verwerken en in het kort, of ik mijn recensie wil verwijderen want hij was niet goed. Klaar blijkelijk wil mevrouw graag 5 sterren. Ik heb vriendelijk bedankt en gezegd dat ik dat niet doe want het is geen slechte review, alleen voor mij was het geen 5 sterren. Vervolgens kreeg ik weer een hele lap tekst en of ik toch echt alsjeblieft de recensie wil verwijderen. Hier heb ik verder niet meer op gereageerd.

Wat ik wel zag dat op zondag ochtend er van een newbie: Flores een recensie kwam die : die dag is geregistreerd en een 1ste review met alles 5 sterren. Toch als je de review leest in mijn ogen het meer een reclame spotje is, want er staat niet veel in. Toeval of niet?

Ik heb het verder gelaten, tot ik dinsdag middag ineens weer een bericht kreeg waar in een soort van vloek over mij uitgestoord werd want ik was toch wel de ergste man op aarde. Hierna ben ik geblokt want mijn bericht komt niet meer aan. Ik heb dit echt werkelijk nog nooit mee gemaakt en hopelijk is het ook de laatste keer. Wat ik vooral niet begrijp is dat het helemaal geen slechte recensie was, maar domweg geen 5 sterren.
 
Wat ik wel zag dat op zondag ochtend er van een newbie: Flores een recensie kwam die : die dag is geregistreerd en een 1ste review met alles 5 sterren. Toch als je de review leest in mijn ogen het meer een reclame spotje is, want er staat niet veel in. Toeval of niet?
Ik had je recensie gelezen die ik trouwens goed vond. Jij drukt je helemaal niet negatief jegens deze dame maar jij laat wel weten dat je niet hetzelfde enthousiasme van de andere wandelaars over haar deelt en je legt uit waarom. De recensie van newbie Flores viel me ook meteen op. Een paar uur later en in het Engels geschreven. Dat vond ik en dat vind ik nog steeds verdacht.
 
Ik wil toch nog iets delen na mijn recensie van afgelopen zaterdag. Niet lang na mijn recensie krijg ik een appje van Bonnie met de vraag of ik de laatste recensie had geschreven. Ik reageerde met een ja en toen ging het gesprek een rare kant op. Kreeg een hele lap tekst te verwerken en in het kort, of ik mijn recensie wil verwijderen want hij was niet goed. Klaar blijkelijk wil mevrouw graag 5 sterren. Ik heb vriendelijk bedankt en gezegd dat ik dat niet doe want het is geen slechte review, alleen voor mij was het geen 5 sterren. Vervolgens kreeg ik weer een hele lap tekst en of ik toch echt alsjeblieft de recensie wil verwijderen. Hier heb ik verder niet meer op gereageerd.

Wat ik wel zag dat op zondag ochtend er van een newbie: Flores een recensie kwam die : die dag is geregistreerd en een 1ste review met alles 5 sterren. Toch als je de review leest in mijn ogen het meer een reclame spotje is, want er staat niet veel in. Toeval of niet?

Ik heb het verder gelaten, tot ik dinsdag middag ineens weer een bericht kreeg waar in een soort van vloek over mij uitgestoord werd want ik was toch wel de ergste man op aarde. Hierna ben ik geblokt want mijn bericht komt niet meer aan. Ik heb dit echt werkelijk nog nooit mee gemaakt en hopelijk is het ook de laatste keer. Wat ik vooral niet begrijp is dat het helemaal geen slechte recensie was, maar domweg geen 5 sterren.
Hetzelfde is mij overkomen ook na een wat mindere recensie over haar (#47). Madame is naast dat ze erg lang is ook voorzien van lange tenen, waag het niet om daarop te gaan staan want dan zwaait er wat!

Nou wat mij betreft who cares, wij leven in een vrij land.

Als madame wat te klagen heeft dan mag ze hier op dit forum reageren onder het mom van hoor en wederhoor.

So Bonni, I know you are reading all the reviews and especially those who have a critical tone. You may respond here and share your point of view.
 
Ze vroeg mij om mijn LinkedIN profiel 🙄 omdat ze zogenaamd anders niet kon weten of ik echt ben en dat zou voor haar een risico zijn. Aangegeven dat ik open sta voor een videocall en dat dat genoeg moet zijn voor mijn 'echtheid', dat ik haar 'risico' begrijp maar dat ze het eenzijdig benadert en mijn LinkedIN niet krijgt. Toch wilde mevrouw per se mijn prive gegevens maar nu ging het opeens van 'echtheid' over naar dat ze wilde weten wat voor 'persoon' ik ben.. en LinkedIN gaat je daarbij helpen ? Yeah sure..

Dus een grote no go, voor mij althans.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/7284764-bonnie
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Recentelijk Bonnie mogen bezoeken . Kan alle positieve berichten onderschrijven. Contact via whatsapp liep soepel. Voor mij bekend adres in Almere. Direct bij binnenkomst hartelijk ontvangen . Gelijk zoenen , het was alleen een beetje donker in de gang, dus onze lippen miste elkaar. Wij konden er hartelijk om lachen. Voelde daardoor al gelijk goed. Eerst rustig even verder kennismaken en glaasje prosecco gedronken. Ik was direct al onder de. Indruk van haar verschijning. Mooi lang , prachtig figuur, mooie ogen. Na het opfrissen langzaam op bed verder. Kussen en strelen. Zij begon mij heerlijk te pijpen. Voelde erg goed. Vervolgens haar kussend en langzaam afgedaald naar haar poesje . Heerlijk gebeft en na een tijdje kwam ze schokkend klaar. Even bijkomen . Condoom erop en toen eerst Doggy. Daarna ik on top en zijwaarts. Intens en ineengestrengeld genoten wij van elkaar. Voor mij is Bonnie ultieme GFE . Geweldig lichaam, goede klik en energie en dit is mijn ervaring. Wij gaan elkaar zeker nog is zien.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
120 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/7284764-bonnie
Totale kosten (in euro)
400
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Hierbij mijn eerste berichtje op dit Forum.

Ik heb het geluk gehad Bonnie reeds een heel aantal jaren geleden te mogen ontdekken. Ik denk dat het reeds ca 8 of 9 jaar is geleden dat ik ze de eerste keer heb bezocht in Breda en later een aantal keer in Amstelveen. Reeds toen was ik volledig ondersteboven van deze dame! Vriendelijk in de omgang, intelligent, oogverblindend mooi en nog het allerbeste... een top service!
Eerlijk gezegd ben ik niet de man die regelmatig dvp's bezoekt de laatste jaren maar Bonnie heeftdestijds zo'n blijvende indruk bij mij achtergelaten, dat ik zo nu en dan wel eens de naam intik bij Kinky. Zo ook een 2-tal weken geleden... Niet verwachtend dat ik ze ook nog terug ging zien, kreeg ik ineens een hit te zien bij mijn zoekopdracht. Onmiddellijk heb ik haar een bericht gestuurd en - raar maar waar - herkende ze me meteen. Dit was niet gespeeld aangezien ze direct een anekdote bovenhaalde van een van onze vroegere afspraakjes. Dit bevestigde uiteraard de klik die ik er vroeger mee had, en blijkbaar was de klik wederzijds, zoniet ben ik zeker dat ze met niet herinnerde.

De zin om haar te ontmoeten kwam instant boven wat uiteindelijk resulteerde in een afspraakje vorige week dinsdag.
Bij aankomst kreeg ik een een ontvangst waar ik normaal enkel van zou kunnen dromen. Ik was verstomd, aan de grond genageld door haar verschijning. Het is werkelijk ongelofelijk dat de tijd blijkbaar geen vat heeft op haar lichaam. Nog steeds was ze even slank, haar lichaam even strak als 9 jaar geleden. Menig vrouw zal hiervan dromen...
Ik kan zeggen dat ik de tijd van mijn leven heb gehad vorige week (of toch 2 uur). Een leuke babbel waarbij we herinneringen hebben boven gehaald, elkaars lichaam opnieuw van boven tot onder ontdekt en hemelse sex beleefd. Nog steeds doet Bonnie dit met volle overgave. Ik heb vroeger wel meer gewandeld, maar nooit heb ik een dame zoals Bonnie ontmoet. Voor mij is dit de absolute top!!

Het nadeel voor mij is wel dat ik haar zo snel mogelijk opnieuw wil zien. Nu ja... als je dit een nadeel kan noemen. Vandaag heb ik opnieuw contact opgenomen met haar voor een vervolg, wat er dus snel zal aankomen. Blijkbaar is ze nu verhuisd naar Amersfoort.

Ik was letterlijk van de kaart na ons afspraakje, in staat om een zeer lyrisch en poëtisch bericht te schrijven. Aangezien dit mijn eerste berichtje is op dit forum, heb ik me maar wat ingehouden. Misschien hou ik het poëtische voor een volgende recensie...
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Lichaamsbouw
Slank
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Onlangs deze dame voor het eerst een bezoekje gebracht , ik voelde mij direkt op mijn gemak en was betoverd door haar schoonheid.
Het was een zeer prettige ontmoeting en voelde als een echte Girl Friend Experience.
De massage tusendoor was ook erg fijn en ik ging met een tevreden en ontspannen gevoel naar huis.
Ben nog steeds sprakeloos van de heerlijke date met haar.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Anders
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/7284764-bonnie
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Mijn eerste bezoek aan Bonnie kan in één woord worden samengevat: geweldig. Bij binnenkomst werd ik hartelijk ontvangen door Bonnie, die gekleed was in prachtige en sexy kleding. Haar warme ontvangst stelde me direct op mijn gemak. De klik die we hadden, gecombineerd met haar brede interesses en enorme enthousiasme, maakte een diepe indruk op mij.


Bonnie beschikt niet alleen over uiterlijke schoonheid, maar haar innerlijke kracht en vrijheid verdienen niets anders dan respect. Ze straalt een zeldzame combinatie van charme en intelligentie uit, die werkelijk bewonderenswaardig is.

Deze ervaring zal ik niet snel vergeten. Als ik Bonnie een cijfer zou moeten geven, verdient ze zonder twijfel een dikke 10.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
Bonnie , Amersfoort
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Heerlijke dame die Bonnie, werkt verslavend.

Nette goeduitziende verzorgde dame. Ontvangt je netjes zeer plezierig in de omgang stelt je op je gemak.
Een dame waar je goed mee kan praten ook op niveau.
Ze heeft een positieve, warme , liefdevolle energie om haar heen , wat weer tot een fijne klik lijdt.
Ze weet je goed te raken en te pleasen , wat geheel wederzijds was. En duidelijk zichtbaar en voelbaar hoe ze genoot.
Kan wel helemaal in details treden haaha. Maar beter dat je het zelf beleef en ervaar.
Voor mij is het zeker voor herhaling vatbaar mij gaat ze nog terug zien
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/7284764-bonnie
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Er is al veel geschreven over Bonnie, en ik ben het helemaal eens met de positieve ervaringen. Bonnie is mooi, lief, sexy en oh zo geil. Ze laat zich helemaal gaan tijdens het liefdesspel, en die is intens, vol passie en om niet te vergeten. Tijdens het beffen liet ze zich helemaal gaan, en kronkelt ze op het bed van genot...Intiem is ook fantastisch, diep tongzoenen en ze geeft zich helemaal over. Heerlijk!
 
Terug
Bovenaan Onderaan