Body

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Nee, dat heb ik niet echt. Al heb ik wel het liefst NL sprekende vrouwen, vanwege de taal.

Ik kijk meer naar andere kenmerken (waar ze wel wat aan kunnen doen). Tatoeages (en dan vooral volgeklierdere dames) en siliconen zijn voor mij een enorme afknapper.

In de praktijk kies ik trouwens eigenlijk ook nooit voor Latina's en Oost Europese dames. Maar dat heeft er meer mee te maken dat ze geen NL spreken en ik vaak de indruk heb dat e.e.a. niet legaal/vrijwillig is.

Ik denk dat ik dát vooral bedoel: wat je zegt nederlands sprekend, tattoos kúnnen mooi zijn maar die heb ik pas een enkele keer gezien, v.w.b. dwang: daar hoop ik me nooit in te vergissen.

Ik zeg niet dat ik een exotisch type zou afwijzen (als ze er goed uitziet, lief is, mooie stevige en niet te grote borsten; max. cup BB en verder een superlijf heeft, zich gratis en gemeend opdringt... ok, ok ik zit weer te fantaseren......)

Ik heb geen duidelijke voorkeur.
Alleen dikke dames en "bimbo's" zijn niet aan mij besteed. Ik vind de mogelijkheid tot variatie en afwisseling juist een pluspunt van ons hobby. Ik zoek wel een zekere "klik" met de dame, dus geen afwerkseks. Maar dat heeft niets met uiterlijk te maken.

Qua huidskleur alles behalve negroide. Ik heb tot nu toe ervaring met 1x Aziatisch (geen dvp, maar een expat), 2x Zuid-Amerikaans (heerlijk passievol), 1x Oost-Europees (lekker speels) en 3x Nederlands (waarvan 1 vast). De Zuid-Amerikaanse en Oost-Europese dames spreken prima Nederlands, wel met sexy accent. Qua figuur houd ik van wulps, dus normaal tot volslank met natuurlijke curves op de juiste plekken. Liefst zo min mogelijk tattoos en piercings.

Hi,

Ik merk dat ik vooral op west-europese dames val qua huidskleur en bouw (ik discrimineer absoluut niet). Ik heb nog nooit seks gehad met een exotisch type.

Hebben jullie op dit gebied ook een voorkeur voor een bepaald type vrouw/man?
Neen! Echt niet! Er zijn dus vele mooie vrouwen in allerlei kleuren en vormen!
En... Ik hou trouwens wel van afwisseling!

Bovendien zeggen lichaamsbouw en huidskleur weinig of niets over passie... inzet en sexdrive. En laat dat nou net dé ingrediënten zijn voor passionele geile sex!

Zijn er eigenlijk veel mannen die dit wel aantrekkelijk vinden?
Ik vind volgekliederde lichamen echt een totale afknapper en van piercings moet ik ook al niets hebben. Ik ken ook werkelijk niemand in mijn omgeving die dit wel aantrekkelijk vind bij een vrouw.
Ik geef er niet echt om, maar sommige tattoos kunnen mooi zijn mede afhankelijk waar en op watvoor lichaam, een tongpiercing is geil bij pijpen en tongen, soms kan ik een tepelpiercing mooi vinden

Zijn er eigenlijk veel mannen die dit wel aantrekkelijk vinden?
Ik vind volgekliederde lichamen echt een totale afknapper en van piercings moet ik ook al niets hebben.
Haar lichaam... haar keuze!
Trouwens... het gaat hier over betaalsex. Je bent er niet mee getrouwd!

En... weer: een passionele geile vrouw mét tattoo's? Laat maar komen!
Piercings kunnen soms wel een probleem geven... zeker als het wat onstuimig wordt...

Laatst bewerkt:
Tattoo's en piercings hoeven voor mij niet, maar zijn geen probleem als de dvp er flink passie ingooit. Eigenlijk vind ik dat het allerbelangrijkste. Alleen siliconen vind ik echt een afknapper. Uit pure nieuwsgierigheid heb ik ooit een dvp bezocht die zeker een kilo of 30 te zwaar was, omdat ik gehoord had dat ze waanzinnig geil was. Toen ze zich uitkleedde twijfelde ik even, maar ik heb een heerlijke date gehad. Ze ging helemaal los en ik ging daar zonder moeite in mee. Als billenman ben ik gek op een paar mooi gevormde billetjes, maar als ze echt los gaan maakt het me geen reet uit hoe ze eruit zien 🤣

Tattoo's en piercings hoeven voor mij niet, maar zijn geen probleem als de dvp er flink passie ingooit. Eigenlijk vind ik dat het allerbelangrijkste. Alleen siliconen vind ik echt een afknapper. Uit pure nieuwsgierigheid heb ik ooit een dvp bezocht die zeker een kilo of 30 te zwaar was, omdat ik gehoord had dat ze waanzinnig geil was. Toen ze zich uitkleedde twijfelde ik even, maar ik heb een heerlijke date gehad. Ze ging helemaal los en ik ging daar zonder moeite in mee. Als billenman ben ik gek op een paar mooi gevormde billetjes, maar als ze echt los gaan maakt het me geen reet uit hoe ze eruit zien 🤣
Ja! En dan ga je achteraf... WTF was dit weer! Haha! geweldig!

Haar lichaam... haar keuze!
Trouwens... het gaat hier over betaalsex. Je bent er niet mee getrouwd!

En... weer: een passionele geile vrouw mét tattoo's? Laat maar komen!
Piercings kunnen soms wel een probleem geven... zeker als het wat onstuimig wordt...
Natuurlijk; ik beweer toch ook nergens dat ik het wil verbieden.
Maar vind het gewoon erg jammer en ten koste gaan van de aantrekkelijkheid.
Hoe passioneel ze dan ook is met haar volgekliederde lichaam; voor mij hoeft het dan niet meer.

Ik val op veel verschillende types en nationaliteiten, maar een slanke jonge aziatische meid heeft toch wel de voorkeur. Als ze ook nog een beetje kinky is en anaal neuken een optie is. Pffff, ja lekker.

Terug
Bovenaan Onderaan