Vorige week op bonnefooi naar Bodylanguage geweest. Roos of Rose was beschikbaar. Een leuke Thaise om te zien en ook boven toen kleding uit ging prima uitstraling . Leeftijd lastig vind ik maar geen klagen. Afgesproken een uur btb erotische massage. De massage was prima qua stevigheid. Geen gewrijf maar echt masseren. Helaas 0,0 erotisch. Niet af en toe plagen ofzo, ondanks mijn hint door mijn billen omhoog te bewegen en benen spreiden kwam het niet goed. Praat wel makkelijk dus dan maar zeggen dat ik hoopte dat ze me wat meer zou plagen. Dat werd gedaan door gelijk over mijn rug en billen te glijden met haar borsten. Dat was dan het btb deel. Ook nu niets verder tot moment dat ze me liet omdraaien. Focus lag nu ineens volledig op mijn slappe lul. Ik probeerde nog even aan haar mooie borsten te zitten maar dat werd niet gewaardeerd. Ook werd er niets extra aangeboden dus ik heb het los gelaten en kwam klaar in haar handen. Daarna snel weer massage. Al met al weinig erotisch vond ik. Volgende keer een andere dame proberen denk ik.