Recensie Body Language Beverwijk 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
er werkte vroeger een Jenny
Las niet al te goede berichten over haar
Maar volgens mij werkt zij al een tijdje in Hasrlem
Was ook nog een jonge meid
Ben vorige week nog bij body language geweest
Gekozen voor Natti
Maar werd ook voorgesteld aan Jenny
Ze had hele grote mooie borsten
Heeft iemand ook ervaring met deze Jenny?
Die Jenny is gaan werken bij Multimassage in Haarlem.
Heb haar daar eens bezocht maar viel erg tegen.
 
jullie mogen het onzinnig vinden. Prima. Het ging zo snel allemaal . je wordt overrompeld. Willens en wetens werd ik snel afgetrokken. Gewoon even snel afhandelen. Maar als jullie tevreden zijn, doe je ding daar. Dit is gewoon mijn mening
Ja dat klopt ook wel inderdaad. Als ze het snel deed en je verwacht dat die pijpbeurt zo nog komt dan kan het ook zo wel gebeurt zijn. Heb je er achteraf wel wat van gezegd dan?
 
Bij meerdere Thaise salons ligt de focus op snel afwerken heb ik wel eens het idee. Zelfs als je extra betaald voor iets als pijpen. Vaak is dit dan paar minuutjes en dan blijven ze daarna trekken en is t dag pijpbeurt. Ze hebben liever dat je t volledige pakket neemt dan, maarja heb ik niet altijd zin in of geld voor. Ook het aftrekken gaat soms zonder enig gevoel, als een gek aan dat ding sjorren en dan gek vinden dat je niet direct komt en dan zeuren van ja ik heb spierpijn haha.

Bij sommige dingen kan je beter bij de Chinees zijn ipv de Thai :p
 
jullie mogen het onzinnig vinden. Prima. Het ging zo snel allemaal . je wordt overrompeld. Willens en wetens werd ik snel afgetrokken. Gewoon even snel afhandelen. Maar als jullie tevreden zijn, doe je ding daar. Dit is gewoon mijn mening
Zo assertief als je hier reageert had je dat bij haar moeten doen. Was er misschien nog een herkansing geweest.
 
Terug
Bovenaan Onderaan