Voormalig lid 10919
Stamgast
Lang blond haar, wat ze op een knot doet in de kamer, mooi figuur, leeftijd >40, ik had wel klik met haar.Hoe ziet Maria eruit?, Nederlands? + leeftijd?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenLang blond haar, wat ze op een knot doet in de kamer, mooi figuur, leeftijd >40, ik had wel klik met haar.Hoe ziet Maria eruit?, Nederlands? + leeftijd?
Ik ben voor het laatst eind mei geweest, gastvrouw Vivienne is wel de moeite waard, maar masseert niet helaas.Al een tijd niet meer geweest en dit nieuws ook gemist eigenlijk. Zonde, was altijd wel een van mijn favoriete adressen. Al zegt het misschien ook wel iets dat ik er inmiddels al een maand of vijf niet meer ben geweest, hoewel dat niets met de laatste ervaring te maken had.
Je kan eventueel weggaan via de deur die uitkomt op de parkeerplaats.Nou ben toch wel benieuwd ! Woon er erg dicht bij maar nog nooit binnen geweest. Ook beetje bang om een "bekende" tegen te komen. Of als je net naar buiten stapt.
Toch maar is gaan dan
Wordt vervolgd
Ik ben voor het laatst eind mei geweest, gastvrouw Vivienne is wel de moeite waard, maar masseert niet helaas.
Ja daar parkeer ik wel eens als ik boodschappen ga doen.Je kan eventueel weggaan via de deur die uitkomt op de parkeerplaats.
Als ze je kennen, kan je daar idd ook naar binnen, maar als je voor het eerst komt denk ik niet dat ze het leuk vinden, als je zo binnenkomt.Ja daar parkeer ik wel eens als ik boodschappen ga doen.
Dacht dat dat de ingang was eigenlijk, ingang zit dus aan het plein ?.
Thnx
Inmiddels wel een menu-sectie dames op de website :Ben benieuwd.
Wat al gelijk tegenvalt is weer geen dames op de website hopelijk verandert dat, anders is het weer hetzelfde...
Zij is echt een kanjer in edging en opwinden! Prijzen zijn wel fors gestegen en weerhoudt mij ervan regelmatiger te gaan......
Maar al met al een prima, schoon en leuk adres.
neehttps://www.kinky.nl/vrouwen/erotische-massage/rotterdam/5403525-stepie, is Stepie Hindoestaans?Geile Erotische Massage in Rotterdam? Kijk snel op Kinky.nl
Erotische Massages zijn niet meer weg te denken uit Rotterdam. Bekijk hier de advertenties met de meest sexy masseuses in Rotterdam voor een Erotische Massage.www.kinky.nl
Vandaag weer op bezoek geweest, waren 7 dames aanwezig, stuk meer dan de website vermeld dus!Inmiddels wel een menu-sectie dames op de website :
https://www.bodycontour-byjinda.com/dames
Wel een heel ander team dan de 'oude' BC...
Ben zelf ook regelmatig in het verleden bij BC geweest. Tot 2020 ongeveer. Meestal bij Priscilla. Wat een super leuke meid is dat. Knap, blond, gezellig, en ik mocht uiteindelijk behoorlijk veel bij haar doenMaria ken ik niet. Tamara heeft inderdaad niet altijd de vrolijkste uitstraling, @warluigi. Daarom koos ik haar ook niet al te vaak, al was het op de kamer best wel prima.
Priscilla is wél echt leuk hoor. Vind ik dan!