- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Klaarkomen op lichaam
- Tussen borsten (russisch)
- Vingeren
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- West-Europees
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Bruin
- Cupmaat
- E+
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Woensdag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/dordrecht/1416738-riley#overview https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/dordrecht/9846533-bobbi
- Totale kosten (in euro)
- 300
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Vorige week Bobbi en Riley bezocht in Dordrecht.
2 mooie verrukkelijke dames die van wanten weten.
Bobbi is het type wat meer de leiding neemt lang van stuk met een prachtig lichaam.
Riley is wat kleiner van stuk iets stiller maar met een stel geweldigen echte borsten.
Nu even over de date.
Bij binnenkomst na de financiële verplichtingen gingen de kleren snel uit en op bed lekker met Riley liggen tongen en Bobbi sloot aan en werd er heftig door ons drieën met elkaar gezoend. De dames ging op bed naast elkaar liggen beentjes wijd en ik kon werkelijk m'n gang gaan.
Uiteindelijk was klein Peerke al wat groter en werd er snel een condoom overheen geschoven.
Pijpen door de ene en werden m'n ballen gelikt door de andere. Dit werd dan ook steeds afgewisseld.
Nadat ze beide mij hadden bereden was het tijd voor mssio. Bobbi was als eerst aan de beurt en lag ernom te genieten en kwam zelfs klaar.
Ze zei; whauw wat een begin van de avond!
Riley was daarna aan de beurt maar dat duurde niet lang voor het bij mij begon te borrelen. Snel condoom verwijderd en lekker op de geweldig borsten van Riley klaargekomen.
Bubbelbad was inmiddels vol en hebben we 15 minuten liggen ontspannen.
Meiden bedankt en tot snel. X.
2 mooie verrukkelijke dames die van wanten weten.
Bobbi is het type wat meer de leiding neemt lang van stuk met een prachtig lichaam.
Riley is wat kleiner van stuk iets stiller maar met een stel geweldigen echte borsten.
Nu even over de date.
Bij binnenkomst na de financiële verplichtingen gingen de kleren snel uit en op bed lekker met Riley liggen tongen en Bobbi sloot aan en werd er heftig door ons drieën met elkaar gezoend. De dames ging op bed naast elkaar liggen beentjes wijd en ik kon werkelijk m'n gang gaan.
Uiteindelijk was klein Peerke al wat groter en werd er snel een condoom overheen geschoven.
Pijpen door de ene en werden m'n ballen gelikt door de andere. Dit werd dan ook steeds afgewisseld.
Nadat ze beide mij hadden bereden was het tijd voor mssio. Bobbi was als eerst aan de beurt en lag ernom te genieten en kwam zelfs klaar.
Ze zei; whauw wat een begin van de avond!
Riley was daarna aan de beurt maar dat duurde niet lang voor het bij mij begon te borrelen. Snel condoom verwijderd en lekker op de geweldig borsten van Riley klaargekomen.
Bubbelbad was inmiddels vol en hebben we 15 minuten liggen ontspannen.
Meiden bedankt en tot snel. X.