WHEM Bo, Zwolle

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Fake weet ik niet maar tijdens app contact gevraagd naar mogelijkheden en kosten antwoord was bespreken we wel wanneer je er bent😳 wil toch wel graag weten wat de mogelijkheden en kosten zijn voordat ik kom maar antwoord beleef bespreken we dan wel dus heb bedankt en gezegd wel eerst te willen weten wat kan en de kosten zijn sindsdien niks meer gehoord
 
Hallo mannen, ik ben er 11-9 geweest voor een vluggertje en kan maar 1 ding zeggen, bespaar je de moeite en het geld. De dame oogt verre van aantrekkelijk, borsten krijg je niet te zien ivm privacy gevoelige tatoeages. Condoom mag jezelf uit de verpakking halen en omdoen, 1 klein meevallertje, ze is zonder enig voorwerk al zeiknat dus je glijdt er makkelijk in en dan gauw wegwezen en nooit meer terugkomen.
 
Pijpdate mc 50 euro, zc 60 maar klaarkomen doe je maar in een doekje. Vluggertje 70 en half uur 100. Het app contact was bij mij prima daardoor had ik te hoge verwachtingen, zoenen doet ze niet maar daar had ik ter plekke ook geen behoefte aan. Heb haar gezegd dat ze van te voren moet aangeven dat de borsten verboden terrein zijn, ze antwoorde dat als er niet vooraf naar gevraagd wordt zij dat ook niet aangeeft.
 
Terug
Bovenaan Onderaan