> Als ik mij niet vergis was Bo een van de dames die niet mocht/wou besproken worden op h****s, gaan we deze politiek hier ook aanhouden ?
Klopt niet. De thread werd ernstig geleegd omdat één van de leden na 12 ultralovende posts na elkaar blijkbaar eens misvallen was en is beginnen ranten.
Ja, nee, ja, nee
Dat item werd destijds door de leiding van H***s per direct offline gehaald zonder dat ik daar enige inspraak over had...ter verduidelijking, moderators hebben zelf nooit inspraak gehad of men alsnog een item terug online wilde hebben 'om één of andere reden' of niet.
Wat het Item Bo aanging, het lag destijds wel voortdurend onder spam van belanghebbenden, ja, een oude kwaal destijds tot het de spuigaten uit kwam...mocht een hoofdmod daar gerucht van hebben, naar gelang wie op dat moment hoofdmod was ging het item ook per direct er uit...mocht ik tijdig online zijn geweest, had ik eventueel, indien, als, het item nog kunnen cleanen om te gaan recupereren. Nu werd het oorspronkelijke item destijds geopend door een belanghebbende (laat ons vermoeden of er zeker van geweest zijn dat het Bo zelf was) de hoofdmod is daar op uitgekomen en floep...keihard, item mocht dus nooit meer online komen.
Er werd spam geplaatst door verschillende aangemaakte accounts door belanghebbende personen, voor zover ik het kon achterhalen.
Op 04 februari 2019, een maandag want dat weet ik nog goed
heeft ene wakkere onder de naam 'Slaapmuts' toen opnieuw een item geopend, m.n. Bo en we waren opnieuw vertrokken...item mocht nooit meer bespreekbaar worden maar ik dacht... enfin, die Slaapmuts is de slechtste nog niet en we zwijgen er over voor zolang het dan mag duren...de spam, mocht die verschijnen haalde ik er uiteraard dan zelf wel gewoon verder uit om het alsnog een kans te gaan geven. Zelf had ik geen bezwaar en ik was op dat vlak nogal losjes, zolang het item spam vrij zou blijven. Ik was liever zo'n jager die z'n wild nog een kans gaf in die natuur. Hoe meer items hoe liever... maar ze moesten en zouden clean van spam blijven om de objectiviteit ervan te behouden t.v.v. de schrijvers allemaal allicht.
Zelf heb ik de dame nooit kunnen bezoeken...maar de foto's spraken me wel tot de verbeelding en ik had ook wel plannen om ze vroeg of laat te gaan bezoeken mocht ik de kans hebben uiteraard. Het is er niet van gekomen...