- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Massage met hoogtepunt
- 4,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Klaarkomen in mond
- Penismassage
- Vingeren
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Ja
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- West-Europees
- Leeftijd
- 30-35
- Haarkleur
- Blond
- Cupmaat
- C
- Lengte
- 1.70 m - 1.80 m
- Lichaamsbouw
- Mollig
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Dag
- Vrijdag
- Link naar advertentie
- https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/stoute-geile-beau-_7768321
- Totale kosten (in euro)
- 200
Gisteren bij Beau geweest, een leuke vrouw 34 jaar jong, ik had afgesproken voor een half uur, daar aan gekomen wachtte er nog een verassing, er was nog een mooie dame aanwezig, ook ongeveer van haar leeftijd, ietsje ouder.
Ze stelden voor om er een trio van te maken. Dat kon ik niet weerstaan en gelukkig had ik nog extra bij me zodat er ook aan het financiėle gedeelte kon worden voldaan.
Nou dat waren echt geen verspilde centen, ze waren echt geil en dat heb ik geweten. Ik werd door de andere dame voorzien van zo'n "trilcockring" de kenners zullen vast weten hoe dat heet en toen begon ze me te pijpen. Beau ging op me zitten en ik moest haar beffen want ze was zo geil, ze wilde nu echt komen. ook zij pakte haar speeltje en zo werd ik werd geholpen zodat mijn gezicht even later al nat was van haar vocht. Neuken ben ik niet aan toe gekomen helaas. Het was kort maar hevig. En voor herhaling vatbaar.
Ze stelden voor om er een trio van te maken. Dat kon ik niet weerstaan en gelukkig had ik nog extra bij me zodat er ook aan het financiėle gedeelte kon worden voldaan.
Nou dat waren echt geen verspilde centen, ze waren echt geil en dat heb ik geweten. Ik werd door de andere dame voorzien van zo'n "trilcockring" de kenners zullen vast weten hoe dat heet en toen begon ze me te pijpen. Beau ging op me zitten en ik moest haar beffen want ze was zo geil, ze wilde nu echt komen. ook zij pakte haar speeltje en zo werd ik werd geholpen zodat mijn gezicht even later al nat was van haar vocht. Neuken ben ik niet aan toe gekomen helaas. Het was kort maar hevig. En voor herhaling vatbaar.