Toevallig brengt Freek de ex van Katja gisteren naar buiten dat zij een nymfomane is en gewoon 6x p. dag sex wil.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenNou, dat zal mij niet lukken.Toevallig brengt Freek de ex van Katja gisteren naar buiten dat zij een nymfomane is en gewoon 6x p. dag sex wil.
Ik bied me bij deze aan !!!Nou, dat zal mij niet lukken.
Maar de een of andere keer zou ik haar heeel graag willen!
Dus als wij de taak op een paar mannen verdelen en een goede planning maken zal het vast lukken, toch?
Ik mag hopen dat het een tijdje geleden was….Niet in een club, maar bij mijn toenmalige vriendin thuis. "If I had words", knuffel en zoentje bleef het bij, vriendin vond dat meer dan genoeg.
Het mooie is dat ik zover niet dacht en jij me op de songtekst wees. Waarvoor dank. Met jouw waarschuwing heb je dus feitelijk precies bereikt waar je een ander voor op de vingers tiktKijk, dat bedoel ik dus. Dankzij een niet-zo-subtiele hint weet iedereen om wie het gaat (tenminste, degenen die kunnen googlen of songteksten van 35 jaar geleden kennen)
Wij als wandelaars / club bezoekers willen ook niet dat we met onze voor- en achternaam op een website staan
Sauna DianaIk kwam wel eens wielrenners en ploegleiders tegen in een club, geen parenclub maar een zeer gerenommeerde club. Maar opvallend vaak omdat het in die discrete omgeving zeer discreet onderhandelen was. En heel veel van die heren gingen na het onderhandelen en nog een drankje gewoon naar huis.
Of naar die andere club in de buurt, maar daar was ik dan niet dus dat weet ik niet
Ik ben slecht in mensen herkennen, zeker als ze naakt of schaars gekleed zijn.Heb wel eens een trio gedaan met een stel . Zij bezochten regelmatig parenclubs en ze noemde namen van bn ers . Maar ik ga dat wat hun mij vertelde hier niet vermelden.
Lol,... De dame die ik zag In een parenclub stond meerdere malen in de playboy,..Ik ben slecht in mensen herkennen, zeker als ze naakt of schaars gekleed zijn.
Zus van PP, YK dus?Kijk, dat bedoel ik dus. Dankzij een niet-zo-subtiele hint weet iedereen om wie het gaat (tenminste, degenen die kunnen googlen of songteksten van 35 jaar geleden kennen)
Wij als wandelaars / club bezoekers willen ook niet dat we met onze voor- en achternaam op een website staan
Lol,... De dame die ik zag In een parenclub stond meerdere malen in de playboy,..
Woehaha
Zeer Goed naakt
Lijkt me toch wel wat hebben...een bn-er "doen"Lol,... De dame die ik zag In een parenclub stond meerdere malen in de playboy,..
Woehaha
Zeer Goed naakt herkenbaar dus.
Dacht ik ook maar de sex op zich was gewoon sex.Lijkt me toch wel wat hebben...een bn-er "doen"
Ligt eraan wat je er van verwacht had...Ik zou net een stapje verder/ruwer/geiler gaan...Dacht ik ook maar de sex op zich was gewoon sex.
Wel all the way gegaan met haar?Dacht ik ook maar de sex op zich was gewoon sex.
Dat wel jaWel all the way gegaan met haar?
Met de zus van patricia p tochDat wel ja