- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Klaarkomen in mond
- Klaarkomen op gezicht
- Klaarkomen op lichaam
- Pijpen zonder condoom
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Haarkleur
- Bruin
- Duur van bezoek
- 20 minuten
- Link naar advertentie
- https://www.sexjobs.nl/gangbang/zaterdag-9-okt-van-1700-tot-2000-inloop-blowbang_7790506
- Totale kosten (in euro)
- 100
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Zag dat ze een herhaling plannen dus bij deze mijn recensie.
Was er aantal weken terug op eerdere editie, in een net hotel vlakbij Utrecht. Dame is de dame van de foto's, leuk koppie en erg geil. Kwam binnen en ik ging na financiële plichtplegingen op rand van bed zitten. Ze kwam voor me zitten en zoog me heerlijk af terwijl ik met haar borsten kon spelen. Toen ik aangaf te gaan komen zette ze m'n eikel op haar tong en trok me klaar zodat ik lekker over haar kon spuiten. Erg geil avontuur dus ik ben er zaterdag zeker weer bij.
Was er aantal weken terug op eerdere editie, in een net hotel vlakbij Utrecht. Dame is de dame van de foto's, leuk koppie en erg geil. Kwam binnen en ik ging na financiële plichtplegingen op rand van bed zitten. Ze kwam voor me zitten en zoog me heerlijk af terwijl ik met haar borsten kon spelen. Toen ik aangaf te gaan komen zette ze m'n eikel op haar tong en trok me klaar zodat ik lekker over haar kon spuiten. Erg geil avontuur dus ik ben er zaterdag zeker weer bij.