Blog van Joke

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Klopt, onderzoekers komen anoniem, want anders klopt je onderzoek toch nooit.

Als je in mijn ogen hetzelfde wilt behandeld worden als iedereen, dan betaal je gewoon 50 euro voor dat kwartiertje en dan laten we het klets kwartiertje zitten ( ben ik nog schappelijk ).

In Haarlem kwam er ook wel eens een special guest om een 'willekeurige' dame uit te testen op haar klantenservice. Die werd betaald door de eigenaar.
Als een dame won, kreeg ze een vette beloning.. als ze verloor kon ze vertrekken. En een paar maanden later gewoon weer terugkomen, consequent zijn... was da? 😳
Ik ben zelf nooit uitgekozen door die special guest, iemand anders 2x zelfs. Logisch.. de special guest mag zelf iemand uitkiezen, dus wordt Joke overgeslagen. Misschien omdat ik überhaupt al te boek stond als een goeie, maar er nooit bij stilgestaan dat een loyaal persoon nog loyaler wordt als ze daar eens voor beloond wordt? Uitbaters moeten hun loyale en goede sekswerkers juist op handen dragen, maar ben er nog nooit 1 tegengekomen.
 
Klopt, onderzoekers komen anoniem, want anders klopt je onderzoek toch nooit.

Als je in mijn ogen hetzelfde wilt behandeld worden als iedereen, dan betaal je gewoon 50 euro voor dat kwartiertje en dan laten we het klets kwartiertje zitten ( ben ik nog schappelijk ).

In Haarlem kwam er ook wel eens een special guest om een 'willekeurige' dame uit te testen op haar klantenservice. Die werd betaald door de eigenaar.
Als een dame won, kreeg ze een vette beloning.. als ze verloor kon ze vertrekken. En een paar maanden later gewoon weer terugkomen, consequent zijn... was da? 😳
Ik ben zelf nooit uitgekozen door die special guest, iemand anders 2x zelfs. Logisch.. de special guest mag zelf iemand uitkiezen, dus wordt Joke overgeslagen. Misschien omdat ik überhaupt al te boek stond als een goeie, maar er nooit bij stilgestaan dat een loyaal persoon nog loyaler wordt als ze daar eens voor beloond wordt? Uitbaters moeten hun loyale en goede sekswerkers juist op handen dragen, maar ben er nog nooit 1 tegengekomen.
Niet alleen in het wereldje, ook in de "gewone" wereld worden loyale werknemers vaak niet gewaardeerd of beloond.
Ja met meer werk, alleen wanneer je dan vraagt om salarisverhoging is het nee sorry kunnen we budgettair niet doen 😑😑
Maar je kan wel een groot evenement organiseren 😅😅😅

Vergelijking is misschien niet helemaal eerlijk. Wil zonder te bagatelliseren aangeven dat het overal speelt en dat is stom😟😟😟
 
Eigenlijk best triest! Ze kunnen je niet missen, maar ondertussen geen salarisverhoging, promotie of een bonus. Maar wel alles v je willen en moet je wel klaarstaan als er weer een ontevreden cliënt is die een verkeerde keuze heeft gemaakt ( in mijn geval ).

Daar had ik dus geen zin meer in 🙄
 
Eigenlijk best triest! Ze kunnen je niet missen, maar ondertussen geen salarisverhoging, promotie of een bonus. Maar wel alles v je willen en moet je wel klaarstaan als er weer een ontevreden cliënt is die een verkeerde keuze heeft gemaakt ( in mijn geval ).

Daar had ik dus geen zin meer in 🙄
Groot gelijk Joke,
Ik kan nog veel meer zeggen hierover maar voel de opwinding bij je en dat wil ik je niet aandoen zo vlak voor je welverdiende vakantie 😁

Geniet ervan samen met Cor en eventueel anderen. Het is je oprecht gegund 😁😁
 
28 Februari...

Dat is de datum van mijn laatste recensie. Ik vind het zelf hartstikke leuk om zo'n review over mijzelf te lezen, maar vanaf 28 februari wordt er wel mega gestrooid met verhalen.. alleen niet bij mij.

Kan iedereen wel zeggen dat ik ze niet nodig heb, maar dat telt dan toch ook voor anderen die er tig hebben?

Nou ja 🤷‍♀️ Kan er weinig aan veranderen, als men niet een klein beetje moeite wilt doen voor mij.. dan is het maar zo.

Maar jammer is het wel!
 
Precies, want die van mij zijn nu amper te vinden. Heb er zelf zelfs moeite mee 🤭

En als je afspreekt met personen van hier, zou je het verwachten... maar niet dus.
Dan ga ik er ook geen aandacht meer in mijn blog aangeven 🤷‍♀️
 
28 Februari...

Dat is de datum van mijn laatste recensie. Ik vind het zelf hartstikke leuk om zo'n review over mijzelf te lezen, maar vanaf 28 februari wordt er wel mega gestrooid met verhalen.. alleen niet bij mij.

Kan iedereen wel zeggen dat ik ze niet nodig heb, maar dat telt dan toch ook voor anderen die er tig hebben?

Nou ja 🤷‍♀️ Kan er weinig aan veranderen, als men niet een klein beetje moeite wilt doen voor mij.. dan is het maar zo.

Maar jammer is het wel!

Volgens mij is er laatst iets gratis aangeboden.........

Maar omdat je er toch zelf over begint , heb jij die recensies nodig dan ??

Buiten dat je het zelf leuk vind .

Van alle dvp's werkzaam in Nederland en België is misschien %0.002 hier actief aanwezig.

In stilte zijn het er veel meer , heel veel meer zelfs .

Maar waarom zou dat zijn ?

Reden is simpel, die heel grote groep dames heeft NIKS maar ook HELEMAAL NIKS met welk forum dan ook .

Het is ook niet zo dat die dames uit verveling wat met hun poes spelen heel de dag .

De 🐈‍⬛ zal de laatste zijn die een dame hier weg jaagt, maar erg veel aanwezig zijn hier lijkt mij voor de business niet positief.

Verder is er door diverse dames de laatste tijd regelmatig iets geschreven mbt klanten , ook hier zal niet iedereen van gediend zijn verwacht ik . Word vaak lacherig en onnozel op in gegaan .

Dus iemand die met de staart tussen de poten n dame bezoekt , die kijkt dan wel uit toch ??



🐾🐾🐾🐾
 
maar erg veel aanwezig zijn hier lijkt mij voor de business niet positief.
Voor sommigen wel voor sommigen niet, de manier waarop Joke hier opereert zijn de meesten alleen maar positief over, en Joke zelf ook, dus lijkt me niet dat dat een negatieve invloed heeft op haar business

Voor je recensies heb ik geen verklaring Joke, daar kunnen alleen je klanten wat zinnigs over zeggen. Maar de stroom aan klanten lijkt me een relevantere beloning dan een recensie.
 
Dit forum...

Als sekswerker zijnde doe ik mijn werk met passie, altijd vriendelijk zijn en niet met achterlijke prijzen strooien.

Op dit forum ben ik aanwezig in diverse topics, wat sommige forumleden niet leuk vinden en anderen weer wel. De meeste leden hier zijn mannelijk en een aantal kunnen het misschien qua ego niet zo goed aan dat er ook vrouwen op dit forum zitten die een andere mening hebben, dat het dan ook nog eens sekswerkers zijn maakt het nog minder leuk voor de Alpha mannekes. Dat is dan pech voor hun 😁, zolang de forumleiding ons toelaat en er niets over zegt, wat is dan het probleem?

Wat mij echter wel een tikkeltje irriteert is dat er leden zijn die van alles vragen en alles over en van je willen weten, zowel openbaar als privé, maar je ze NOOIT face to face ziet verschijnen. Prima als ik niet je keuze ben of wat voor reden dan ook, maar dan hoef ik ook niets uit te leggen. Daar heb ik namelijk geen zin in en het gaat je ook niets aan 🤷‍♀️

Wil je graag van alles te weten komen/zien/meemaken, dan weet je waar je mij kan vinden voor een goed mondeling gesprek en meer dan dat. Zo niet, dan zal je het nooit weten en heb je gewoon hele dikke pech 😁

The choice is yours 😏
 
Dit forum...

Als sekswerker zijnde doe ik mijn werk met passie, altijd vriendelijk zijn en niet met achterlijke prijzen strooien.

Op dit forum ben ik aanwezig in diverse topics, wat sommige forumleden niet leuk vinden en anderen weer wel. De meeste leden hier zijn mannelijk en een aantal kunnen het misschien qua ego niet zo goed aan dat er ook vrouwen op dit forum zitten die een andere mening hebben, dat het dan ook nog eens sekswerkers zijn maakt het nog minder leuk voor de Alpha mannekes. Dat is dan pech voor hun 😁, zolang de forumleiding ons toelaat en er niets over zegt, wat is dan het probleem?

Wat mij echter wel een tikkeltje irriteert is dat er leden zijn die van alles vragen en alles over en van je willen weten, zowel openbaar als privé, maar je ze NOOIT face to face ziet verschijnen. Prima als ik niet je keuze ben of wat voor reden dan ook, maar dan hoef ik ook niets uit te leggen. Daar heb ik namelijk geen zin in en het gaat je ook niets aan 🤷‍♀️

Wil je graag van alles te weten komen/zien/meemaken, dan weet je waar je mij kan vinden voor een goed mondeling gesprek en meer dan dat. Zo niet, dan zal je het nooit weten en heb je gewoon hele dikke pech 😁

The choice is yours 😏

Zo te lezen is het toch wel heel erg slecht weer op vakantie......


🐾🐾🐾🐾
 
Terug
Bovenaan Onderaan