damestester
Vaste klant
- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 2,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Algehele Hygiëne
- Onvoldoende
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 18-25
- Haarkleur
- Donkerblond
- Cupmaat
- A
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Shift
- Middag
- Dag
- Zondag
- Totale kosten (in euro)
- 50
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Blanka is 21 jaar, maar ziet er jonger uit. Echt een teenie-uiterlijk, naturel. Ze heeft duidelijk erg weinig ervaring en spraakt bijna geen Engels. Ze is erg klein en slank, hele kleine tietjes, en haar kutje heeft stoppels. Ze komt echt niet over als een hoertje. Ik vind dat ze een leuk jong koppie heeft, niet heel erg knap misschien maar zeker aantrekkelijk. Ze maakt me erg geil en ik kan niet wachten om haar te neuken. Ze laat zien dat ze een wekker aanzet met 15 minuten, vlak voor dat we gaan beginnen (vaak staat ie dan al minuten aan!)
Eerste trok ze als een gek heel snel aan m'n lul, maar ik was zo geil met dit lekkers voor me dat ik toch hard werd. Pijpen was net zo snel/agressief, zonder gevoel. Dan maar snel neuken! Haar kutje voelde echt heerlijk, lekker strak en wat een fantastisch gevoel zo'n natuurlijke jongedame onder me. Van achteren was ook heerlijk en op een gegeven moment leg ik haar plat neer zodat ik goed en diep kan rammen. Ze steunt af en toe als ik hem diep stoot en ik zie dat het veel voor haar is, maar ze is geen watje en laat me m'n gang gaan, heel fijn. Ik neuk haar hard totdat de wekker gaat.
Ze wastte haar kut niet na afloop. Later op de avond liep ze nog langs me, en glimlachte naar me.
Echt een hele fijne ervargin als je van onervaren en jong dames houdt (en klein en slank), ik genoot van haar heerlijke strakke kutje. Ga niet voor de service!
Eerste trok ze als een gek heel snel aan m'n lul, maar ik was zo geil met dit lekkers voor me dat ik toch hard werd. Pijpen was net zo snel/agressief, zonder gevoel. Dan maar snel neuken! Haar kutje voelde echt heerlijk, lekker strak en wat een fantastisch gevoel zo'n natuurlijke jongedame onder me. Van achteren was ook heerlijk en op een gegeven moment leg ik haar plat neer zodat ik goed en diep kan rammen. Ze steunt af en toe als ik hem diep stoot en ik zie dat het veel voor haar is, maar ze is geen watje en laat me m'n gang gaan, heel fijn. Ik neuk haar hard totdat de wekker gaat.
Ze wastte haar kut niet na afloop. Later op de avond liep ze nog langs me, en glimlachte naar me.
Echt een hele fijne ervargin als je van onervaren en jong dames houdt (en klein en slank), ik genoot van haar heerlijke strakke kutje. Ga niet voor de service!
Laatst bewerkt: