Iemand ervaring met Blair? Lijkt me een leuke meid.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenRaar vind ik niet. Ik woon ongeveer 1 uurtje van haar af en 1 keer in de aantal weken kom ik in of de buurt van Enschede. Dus daarom de vraag.Wel raar dat je een topic start van een dame waarvan je weet dat ze te ver van jou woont.
Jammer dat ze alleen overdag ( voor de middag) ontvangt.
Hej heren geen nood er zijn duizenden anderen dames die wel willen en kunnen.Heb haar vorige week een bericht gestuurd via WhatsApp.
Geen enkele reacties ontvangen, helaas. Zou best willen afspreken.
Nou vertel jij ons dan maar eens waar we een leuke Nederlandse dame kunnen bezoeken die wat prijs betreft ook te doen is. Jij verteld hier iedereen precies wat we wel en niet moeten doen maar zelf een dame bezoeken en recensie posten ho maar. Dus laat maar horen waar we terecht kunnen in de buurt van Enschede.Hej heren geen nood er zijn duizenden anderen dames die wel willen en kunnen.
Ja nee weet ik niet zo daar in de buurt maar wekenlang naar een dame appen om tot een afsspraakje te komen , en dan ook nog ik zou best met haar willen afspreken nou dan wil de dame niet met jullie.Nou vertel jij ons dan maar eens waar we een leuke Nederlandse dame kunnen bezoeken die wat prijs betreft ook te doen is. Jij verteld hier iedereen precies wat we wel en niet moeten doen maar zelf een dame bezoeken en recensie posten ho maar. Dus laat maar horen waar we terecht kunnen in de buurt van Enschede.
Niet wekenlang, 1 appje. Als er geen reactie komt is het goed voor mij. Dus geen conclusie trekken als je het niet weet. Fijne dag verder.Ja nee weet ik niet zo daar in de buurt maar wekenlang naar een dame appen om tot een afsspraakje te komen , en dan ook nog ik zou best met haar willen afspreken nou dan wil de dame niet met jullie.
Nou ze is totaal niet mijn type dus ik ga niet , maar voor jullie dat zij de appjes niet beantwoord ligt dus aan jullie .Fijn voor je. Laat je ons weten hoe het was?