WHEM Black Pearl, Dilsen-Stokkem

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
WHEM met deze schone dame? Ik ga voor het eerst ☺️ Vind haar igg erg mooi. Zoek met name en vooral, een prettige eerste ervaring.
https://www.kinky.nl/advertenties/565175-pearl#overview
Paar jaar geleden een keer bij haar geweest. Ze ontving toen in Heerlen in een flatje. Afgesproken voor mij neuken inclusief klaarkomen van haar. Je moet wel wat gewend zijn want ze heeft een grote dikke donkere lul. Eest haar lul op sterkte gepijpt daarna staande iets voorover gebukt tegen het bed aan werd ik door haar flink geneukt. Na een poosje trok ze hem terug en moest ik mij omdraaien, en op mijn knieën op de grond zittende kreeg ik een lading sperma in mijn mond. Dit duurde bij elkaar ongeveer een half uur. Ze appte mij laatst dat ze weer in de buurt was net over de grens in België. Ze wist ondanks dat het een paar jaar geleden was nog exact de plaats waar het was zonder dat ik haar dat verteld had. Als ik dichterbij woonde ging ik vaker naar haar. Ze woont in Kortrijk waar ze in de buurt ontvangt en af en toe gaat ze richting Maasmechelen.

Je moet er niet heen gaan voor een GFE ervaring, voor een eerste ervaring zou ik misschien wat anders zoeken vanwege haar nogal ruige sex maar dat is aan jou.
Verder is het een vriendelijke Braziliaanse shemale die het geld wel waard is.

Succes.
 
Hartelijk dank voor je reactie, Ik denk dat ik het wel kan hebben. 😇 Gaat wel om de seks, wat je beschrijft is ook mijn verzoek. Zoek echter geen vervelend persoon als in: klokkijker of afspraken niet nakomen of afwerken omdat het moet... Ze ziet er goed igg uit op de foto's
 
Terug
Bovenaan Onderaan