BJ provincie Antwerpen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Crucible

Newbie
19
12/09/21
9
1
Beste medewandelaars,

Ik ben er al een tijdje uit en de 2 dames waar ik in het verleden af en toe contact mee had, zijn niet meer te bereiken, dus daarom een oproep aan jullie:

Waar in de provincie Antwerpen vind ik nog een goed adres voor enkel pzc met cim? Ik hoef verder niks en heb niet veel wensen wat uiterlijk betreft (alhoewel lichte voorkeur voor de iets jongere dames).
Het zou al voor morgen zijn, dus alle hulp is welkom.
Thx alvast!

Klopt ergens wel, maar uiteindelijk is vooral belangrijk dat de dame ´moeite´ doet en niet zomaar wat op en neer gaat. Ik heb niet echt een bepaald type... enkel 40+ en fake borsten spreken me niet echt aan.

De 2 die ik kende (en die dus gestopt zijn) waren 23 en 25...vroegen niets extra en hadden er duidelijk plezier in, want lieten soms in de opwinding van 69 cim in mond toe, terwijl ze eerst neen hadden gezegd toen ik ernaar vroeg...
Zoiets zoek ik dus 😉

Als het ook een iets minder jonge mag zijn, dan kan ik je Manuela in Brasschaat aanraden. PZC (met deepthroat) en CIM is haar specialiteit. En er kan ook meer, maar het moet niet.
Advertentie en recensies via onderstaande links. Zelf heb ik al enkele ervaringen met haar gehad, en steeds super geslaagd. Manuela is een zeer lieve vrouw, vertel haar gerust wat je wensen zijn, of vraag haar mogelijkheden.
Manuela bijt niet, pijpen daarentegen!!!! Je gaat gegarandeerd zonder ook maar één resterende druppel zaad weer naar huis.

Als het ook een iets minder jonge mag zijn, dan kan ik je Manuela in Brasschaat aanraden. PZC (met deepthroat) en CIM is haar specialiteit. En er kan ook meer, maar het moet niet.
Advertentie en recensies via onderstaande links. Zelf heb ik al enkele ervaringen met haar gehad, en steeds super geslaagd. Manuela is een zeer lieve vrouw, vertel haar gerust wat je wensen zijn, of vraag haar mogelijkheden.
Manuela bijt niet, pijpen daarentegen!!!! Je gaat gegarandeerd zonder ook maar één resterende druppel zaad weer naar huis.

Thx. Was ik al tegengekomen, maar vond ik toch te oud.
Als je een jongere versie moest weten...😉

Thx. Was ik al tegengekomen, maar vond ik toch te oud.
Als je een jongere versie moest weten...😉
Een klein ietsje jonger dan Manuela heb je Veronique (50j) in Turnhout.
Met Veronique heb ik al enkele zeer positieve ontmoetingen gehad.

Of misschien nog een paar jaaartjes jonger is er Valeria (41j) in Geel. Met haar heb ik nog geen ervaring gehad, maar wel positieve reacties gehoord

Nog jonger? Dan ga ik je niets kunnen aanbevelen. Ikzelf ben 65+ en dus geen bezoeker van nog jongere dames.

Ik pak regelmatig zo eens een chineesje voor een pzc+CIM.
Meestal niet diegene van de foto, en wisselen vaak .. maar over het algemeen voor een blowjob zijn ze best goed nog niet echt heel slecht ervaren......Lekker zuigend, (niet tegen 100/uur maar rustigaan....ballen erbij en dan CIM..... Altijd goed voor betaalbare BJ tussendoor... Meestal rond de 60€/20minuten ongeveer.
Meerhout/Turnhout/malle ... Goeie en propere appartementjes waar ze ontvangen. ....

Terug
Bovenaan Onderaan