Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenEn niet te vergeten: Amanda en die zoent nog lekker ook.Marina, Gigi en Nathalie bij Diane's Secret in Den Haag
Is voor iedereen een beetje anders, voor mij moet het dan sowieso blond zijn. Valse tieten ook een must, net als veel make-up en uitdagende kledij, liefst in roze. Van opgespoten lippen en bijgewerkte wenkbrauwen en kont ben ik dan weer minder liefhebber, al kan dat zeker ook onder bimbo vallen. Ik volg dit topic met aandacht. Iemand tips in Vlaanderen?Tja, wat is nu werkelijk een Bimbo?
Vooral veel 'plamuur' (onnatuurlijke bewerkingen aan het lichaam/gezicht, al dan niet van tijdelijk aard), maar 'van alles teveel' is in principe wel een redelijke beschrijving. Denk daarbij vooral aan veel make-up, nepnagels, nepwimpers, siliconen, opgespoten lippen, opgevulde billen, lang haar (haarkleur maakt in principe niet uit, hoewel blond in beginsel een hoger bimbogehalte heeft), hoge hakken, uitdagende kleding enzovoort (zijn geen cumulatieve vereisten, maar je kunt moeilijk spreken van een 'bimbo' als de vrouw in kwestie niet aan ongeveer de helft van deze voorwaarden voldoet). Een bimbo is eigenlijk een hypergeksualiseerde vrouw die veel aandacht aan haar uiterlijk besteedt om zodoende een lustobject te zijn voor mannen.Tja, wat is nu werkelijk een Bimbo?
In mijn beleving "van alles teveel"...
Lorena en Wendy vind ij persoonlijk ook bimbo waardig.En niet te vergeten: Amanda en die zoent nog lekker ook.
Heb je linkjes waar hen te vinden?Lorena en Wendy vind ij persoonlijk ook bimbo waardig.
Heerlijk en mooi hoe je dit beschrijft (van alles teveel).Vooral veel 'plamuur' (onnatuurlijke bewerkingen aan het lichaam/gezicht, al dan niet van tijdelijk aard), maar 'van alles teveel' is in principe wel een redelijke beschrijving. Denk daarbij vooral aan veel make-up, nepnagels, nepwimpers, siliconen, opgespoten lippen, opgevulde billen, lang haar (haarkleur maakt in principe niet uit, hoewel blond in beginsel een hoger bimbogehalte heeft), hoge hakken, uitdagende kleding enzovoort (zijn geen cumulatieve vereisten, maar je kunt moeilijk spreken van een 'bimbo' als de vrouw in kwestie niet aan ongeveer de helft van deze voorwaarden voldoet). Een bimbo is eigenlijk een hypergeksualiseerde vrouw die veel aandacht aan haar uiterlijk besteedt om zodoende een lustobject te zijn voor mannen.
Binnen deze 'fetish' bestaan er dan weer specifieke voorkeuren. Sommige heren houden bijvoorbeeld van meer 'curvy' dames en vinden grote/opgevulde billen een must, terwijl anderen juist een voorkeur hebben voor slanke dames met mooie (lange/slanke) benen en grote siliconen borsten (type Barbiepop). Voor mij is het verder ook wel van belang dat de dame niet veel ouder dan 30 is.
Recensies zeer wisselend, ik haat passiviteit en als je mij voor niks laat rijden, al is ze nog zo lekker, kan je echt de *&%(@*#&% krijgen.Deze met positieve recensies hier op de site
Beautiful latin woman
Hello darling, I am a young and passionate Latin beauty with luscious curves, mesmerizing brown eyes, and long, flowing hair that cascades down to my waist. My ample...www.kinky.nl
Recensie - Valentina, Rotterdam
In de eerste lockdown geweest. Is de dame van de foto's. 100 procent. Seks en pijpen waren prima. Dame laat veel toe en doet niet moeilijk maar is wel erg passief. Er zit geen passie in. Tweede ronde was geen enkel probleem. Dame spreekt nauwelijks een woord Engels dus communicatie is een...www.girlsreview.nl
SKW AntwerpenIs voor iedereen een beetje anders, voor mij moet het dan sowieso blond zijn. Valse tieten ook een must, net als veel make-up en uitdagende kledij, liefst in roze. Van opgespoten lippen en bijgewerkte wenkbrauwen en kont ben ik dan weer minder liefhebber, al kan dat zeker ook onder bimbo vallen. Ik volg dit topic met aandacht. Iemand tips in Vlaanderen?
Heb je linkjes waar hen te vinden?ze werken in DH bij dsgirls
Ik kan mis zijn maar op Kinky adverteert ze ook. En ze biedt Virtual sex aan. Dan moet het toch de dame van de foto's zijn niet? Anders zal ze nite verder geraken dan 1 minuut. Is echt wel dromm van een meid lijkt me. Voormij wel te ver om zomaar even te testen. Hopelijk doet iemand dat in mijn plaats een keertje-). Lekker wijf. zoek op kimberly op kinky.Zag op Sexjobs een advertentie van ene Kimberly uit Rotterdam voorbij komen. Meer bimbo krijg je het echt niet volgens mij.
wow haha, iemand hier ervaring mee?Prive ontvangst met geile vrouwen in Amsterdam | Kinky.nl
Zoek jij mooie sexy vrouwen of juist amateur milf's die aan prive ontvangst doen in Amsterdam? Bekijk hier het grootste aanbod van dames die sex willen met jou!www.kinky.nl