Uitstraling, intelligentie,ogen,billen,voeten,benen,borsten......in die volgorde.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenEen man naar m'n hart. Iets geilers bestaat gewoonweg niet.Misschien een afwijking maar van die hele kleine borstjes , daar kan ik zo geil van worden ..
Ongeveer mijn smaak....de fitgirls sla ik wel over. De groete billen moeten wel zacht zijn geen keiharde (vaak negerinnen) kontEen flinke kont / brede heupen en dan van die dunne beentjes eronder vind echt geen gezicht.
Ik vind wel dat een vrouw flinke dijen moet hebben, maar een beetje strak, niet dat cellulitis geblubber. Wat dat betreft vind ik die fitgirls met heel gespierde benen die je op Tiktok ziet ook erg mooi. Maar dan weer niet als ze maar 1m60 zijn.
Ideale vrouw voor mij: minstens 1m80 (maar mag ook tot 1m95, ben zelf 1m90), met stevige, lange, zware voor mijn part gespierde dijen, brede heupen, smallere taille. Als ze dat heeft vind ik borsten niet meer zo belangrijk.
Al eens een DVP bezocht die voldoet aan deze beschrijving?Lekkere volle kont met romige dijen en kleine stevige borsten. De ideale vrouw.
Ja, helaas ontvangt zij niet meer.Al eens een DVP bezocht die voldoet aan deze beschrijving?
Kijk, een tevreden mens, dat is mooiBillen of borsten maakt me allemaal niet zoveel uit; borsten om aan te sabbelen en kont om even lekker erop te spanken en bij beiden je gezicht diep erin duwen.
Als ze een aantrekkelijke goedverzorgde slanke vrouw in de juiste verhoudingen is die weet hoe ze me kan bevredigen dan ben ik al een blij man.