Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenSisi heeft toch ook lekkere grote borsten toch. Mag je daar nog aanzitten !!!!Bij Nadia krijg je waarvoor je betaalt. Niets meer en niets minder en dat deelde ze mij bij aanvang ook meteen mee. Haar strikte opstelling en emotionele distantie maakte dat ik een standaard massage kreeg die niet specifiek op mij was afgestemd. De sfeer voelde daardoor dan ook koel en afstandelijk aan. Op dit forum zijn recensies over Nadia te vinden. Bij Nadia bleef het bij die ene keer doordat ik daarna met Sisi kennis maakte. Sisi was bij mij van begin af aan belangstellend, hartelijk en innig. Je moet er wel op letten dat ze in de ontspannen en informele sfeer haar massage niet laat versloffen. Maar als je haar motiveert om inzet te tonen dan laat ze je merken over goede massagetechnieken te beschikken. Ze merkt aan je waar de gevoelige plekjes te vinden zijn. Op deze plekjes richt zij dan de aandacht door deze intensief en met gevoel te masseren en te kneden. Sisi gaf me een massage die op mij was afgestemd. Sisi heb ik dan ook vaker bezocht, ook doordat zij een warme, prettige en intieme sfeer wist te creëren. Met Bibi heb ik geen ervaring.
Daar mocht ik gewoon aanzitten, was geen probleem.Sisi heeft toch ook lekkere grote borsten toch. Mag je daar nog aanzitten !!!!
Sisi ??
Ik zie nergens een Sisi, op kinky niet en op de site van Korat niet. Klopt dat ?
Aha oke, DankjeJa klopt, Sisi wordt niet meer vermeld. Dan zal ze er niet meer werken of tijdelijk weg zijn.
Iemand ook al wel eens bij Katty geweest die daar wat over kwijt wil? Ze is de enige zonder foto op hun website en heeft ook nog nergens recensies, dus ik was wel nieuwsgierig…