Under_score
Newbie
- Algemene beoordeling
- 3,00 ster(ren)
- Massage met hoogtepunt
- 3,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 2,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Nederlands
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Aziatisch
- Leeftijd
- 40-50
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- D
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Lichaamsbouw
- Stevig
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Maandag
- Link naar advertentie
- https://thaisemassage.chinese-massage.net/ads/body-leela-thaise-massage/
- Totale kosten (in euro)
- 75
In mijn zoektocht naar de verborgen pareltjes in het land van de Thaise massage, zit er weinig anders op dan zelf op onderzoek uitgaan. De meeste recensies in dit forum brengen je op de bekende plekken, waar ik bij de meeste ook wel ben geweest. De kwaliteit is de afgelopen jaren een stuk minder dan het was. Afijn, vandaag naar Uitgeest afgereisd naar Body Leela. Nog nooit van gehoord, maar toen ik belde hoorde ik dat een massage 75 euro kostte en de locatie was op een industrieterrein. Bekend recept. Bij binnenkomst door Bibi ontvangen en naar de kamer gebracht. Niet mijn type, toch wel behoorlijk stevig, maar ik kwam voor een goede massage
Ik kon douchen, deur kon niet op slot, maar zoals zo vaak wordt dat door de Thaise dames discreet, doch luidkeels, gecoördineerd. Al had ik ook niet het idee dat het storm liep vandaag.
Dan de massage. Die was prima. Hele lichaam in de olie en geen plekje werd overgeslagen. Niet de beste die ik ooit heb gehad. Zeker ook niet de slechtste. Beetje teasen tussendoor, de ellebogen werden afgewisseld met zachte aanrakingen en gestreel met nagels. Ook nog een halve poging tot body-2-body. Voor de borstenliefhebber goed, gelukkig ging ze niet helemaal op me liggen. Toen werd het tijd om om te draaien. Eerst nog de benen masseren, flink veel olie overal en het teasen ging verder. Langzaam de overgang naar het handwerk. Helaas merk ik vaker dat dames je proberen aan te moedigen door te roepen dat je maar lekker moet komen. Zo ook Bibi. Voor mij werkt dat averechts. Uiteindelijk met een flinke dosis fantasie er zelf een eind aan gemaakt. De nekmassage als afsluiter was wel weer fijn, dat moet gezegd.
Voor mij geen herhalingsgevaar bij deze dame, maar ben wel benieuwd wat er nog meer rondloopt in dit pand. Iemand ervaring?
Dan de massage. Die was prima. Hele lichaam in de olie en geen plekje werd overgeslagen. Niet de beste die ik ooit heb gehad. Zeker ook niet de slechtste. Beetje teasen tussendoor, de ellebogen werden afgewisseld met zachte aanrakingen en gestreel met nagels. Ook nog een halve poging tot body-2-body. Voor de borstenliefhebber goed, gelukkig ging ze niet helemaal op me liggen. Toen werd het tijd om om te draaien. Eerst nog de benen masseren, flink veel olie overal en het teasen ging verder. Langzaam de overgang naar het handwerk. Helaas merk ik vaker dat dames je proberen aan te moedigen door te roepen dat je maar lekker moet komen. Zo ook Bibi. Voor mij werkt dat averechts. Uiteindelijk met een flinke dosis fantasie er zelf een eind aan gemaakt. De nekmassage als afsluiter was wel weer fijn, dat moet gezegd.
Voor mij geen herhalingsgevaar bij deze dame, maar ben wel benieuwd wat er nog meer rondloopt in dit pand. Iemand ervaring?