Dit wordt allicht een rare review, omdat ik er zelf nog niet 100% uit ben wat ik nu zelf van deze ontmoeting vond...
Even starten bij het begin: normaal spreek ik quasi alleen af in het Antwerpse. Maar ik stuitte enkele maanden geleden heel toevallig op de advertentie van deze Bianca, en haar snoetje deed me meteen smelten. Even doorgeklikt, en gezien ik op de eerder skinny dames val, leek ze me wel leuk om eens met af te spreken. Helaas verdwijnt haar advertentie om de haverklap, en het was er destijds niet van gekomen: tegen dat ik een tijdstip had dat ik me even vrij kon maken, was haar advertentie niet meer online.
Gelukkig verscheen ze een goeie twee weken geleden opnieuw, en net op het goede moment: ik had komende woensdag wat tijd (en was dus actief aan het kijken wie ik deze keer eens zou kunnen bezoeken), dus deze keer liet ik er dan ook geen gras over groeien: ik stuurde een berichtje en kreeg dezelfde dag nog antwoord. Top!
Woensdag zelf dan: Bianca ontvangt dus in Zaventem in een groot appartementsblok (al kunnen het ook best studentenkoten zijn, ook gezien de nogal kleine - maar gelukkig wel moderne en propere ruimte, inclusief 1persoonsbed...) en bij aankomst dien je haar nog een berichtje te sturen en dan komt ze je beneden ophalen.
Het is wel degelijk het meisje van de foto's, maar ze ziet er in het echt nog jonger uit, en buiten de borstvergroting ziet ze er ook héél onschuldig uit. Eerder een braaf studentje dat op feestjes verlegen aan de zijkant blijft staan.
Eenmaal op de kamer: financiele geregeld. Voor 50€ meer kan ook anaal, maar dat prikkelt me niet, dus niet op ingegaan. Mezelf even opgefrist in de douche (ik had in de voormiddag al wat gewerkt), Bianca had zich ondertussen al tot op haar slipje uitgekleed. Ze ziet er enorm goed uit, vond ik zelf, al had ik haar wslk nog leuker gevonden vóór haar boobjob: ze zijn best mooi (met inderdaad een mooi setje tepels), maar ze passen niet helemaal bij haar lichaamsvorm.
Soit, op bed gaan liggen. Even een kusje gegeven, maar het was duidelijk dat ze hier geen fan van was, het was bijna een kusje vanop afstand, dus tongzoenen zat er niet in. Jammer!
Voorspel: even begonnen met me te laten pijpen. Ook hier bleef alles afstandelijk. Een beetje rukken, zachtjes pijpen, nog wat rukken, waarbij ze dan ook vooral haar vingertoppen gebruikt, ik kan me niet herinneren dat ze ook maar 1 keer mijn jongeheer volledig heeft vastgepakt. T was niet rampzalig, al was het vooral het zicht van haar mondje rond mijn jongeheer dat me meer deed dan het eigenlijke pijpen zelf.
Mijn beurt dan maar: heel lekker, fris jong poesje, een plezier om te beffen. (Ze heeft inderdaad wel een litteken op haar buik zoals in de recensie hierboven al wordt aangehaald, maar voor zover ik weet is een litteken van een keizersnede altijd horizontaal terwijl zij een verticaal litteken heeft.) K heb er dan ook mijn werk van gemaakt, ondanks dat ze ook hier in het begin niet enorm van leek te genieten. In de meeste gevallen geef ik het dan vrij snel op en ga ik dan maar snel over naar penetratie, maar bij haar heb ik toch even doorgezet en ben ik bezig gebleven en na een tijdje leek ze dan toch wat te ontdooien en er zelfs van te genieten, en misschien was er zelfs een orgasme (ze begon aan mijn haar te trekken, ademhaling ging wat sneller, benen werden tegen mijn oren gedrukt,... maar natuurlijk kan het ook allemaal show geweest zijn om er subtiel een einde aan te maken...). Maar wat mij betrof begon het wat leuker te worden en kon het dus ook nog een best leuke date worden, ware het niet dat ze vrijwel meteen na het beffen een vochtig doekje bovenhaalde en zichzelf uitvoerig proper maakte... 'k had het gevoel dat al mijn harde werk gewoon werd weggegooid. Vervolgens haalde ze dan ook een bus glijmiddel boven om de penetratie wat makkelijker te laten verlopen. Zonde!
Sex zelf dan was ook vrij rustig, weinig initiatief van haar zijde, en ik heb het zelf helemaal niet lang volgehouden: combinatie van opwinding vanwege iemand nieuw die er dan ook nog eens (in mijn ogen althans) enorm lekker uitziet, opwinding door het lekkere beffen, maar vooral omdat ze nog lekker strak is. Klaargekomen op haar buikje, waarna ze vrijwel meteen de douche in verdween (smetvrees?).
Op dat moment waren ongeveer 40 minuten gepasseerd. Sommigen zullen je dan al proberen buiten te werken, maar zij bood nog een massage aan. Gezien ik daar zelf niet van kan genieten, heb ik aangeboden om haar de massage te geven en dat kon ze blijkbaar wel apprecieren. Mij gaf het de kans om mijn ogen nog wat extra de kost te geven en dit keer wat te genieten van het zicht van haar kontje
. Na de massage zelf ook snel nog even in de douche gesprongen en afscheid genomen.
Zelfs als ik het hier nu zo uittik blijver er enorm gemengde gevoelens: de seks en alles errond was maar zo-zo, van een GFE kan er ook al niet gesproken worden, tijdens onze hele date zijn er misschien 5 zinnen uitgewisseld.... en toch... sluit ik niet uit dat ik haar nog eens ga bezoeken. Misschien in de hoop dat ze een tweede keer al wat meer ontspannen is en zichzelf wat meer kan laten gaan. Als dat niet het geval zou zijn, dan heb ik in het slechtste geval nog eens slechte seks, maar dan wel met iemand wiens lichaam me bij wijze van spreken natte dromen geeft.
Twijfels.