- Intiem
- 3,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 3,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Blond
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.70 m - 1.80 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 20 minuten
- Shift
- Avond/Nacht
- Dag
- Dinsdag
- Algemene beoordeling
- 3,00 ster(ren)
Ja er is hier al een topic over een Bianca op dat adres, maar dat is echt een andere,een klein meisje met zwart haar, die ik zelf alleen ken van het " gasmasker incident " Ik zie die overigens nooit meer.
Nu dus over de "vervang Bianca" . Een gebrilde lange blonde dame met de mooiste lange benen van de nightshift. Ze staat er niet zo sexy bij met steeds hetzelfde verdekte witte kleedje en haar grote jaren 80 bril. Daaronder zit wel een lekker lijf hoor.
Op de kamer is t ook goed lief geen tijdsdruk en langdurig pijpen. Percies zoals ik t graag heb.
Ze heeft wel een zwaar ruikend parfum(Montral) op , dat is ook weer een beetje retro ook deze dame is n bezoekje waard.
Nu dus over de "vervang Bianca" . Een gebrilde lange blonde dame met de mooiste lange benen van de nightshift. Ze staat er niet zo sexy bij met steeds hetzelfde verdekte witte kleedje en haar grote jaren 80 bril. Daaronder zit wel een lekker lijf hoor.
Op de kamer is t ook goed lief geen tijdsdruk en langdurig pijpen. Percies zoals ik t graag heb.
Ze heeft wel een zwaar ruikend parfum(Montral) op , dat is ook weer een beetje retro ook deze dame is n bezoekje waard.
Laatst bewerkt: