- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Massage met hoogtepunt
- 4,00 ster(ren)
- BDSM spel
- 4,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 4,00 ster(ren)
- Kontlikken bij klant
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Anaal bij klant
- 4,00 ster(ren)
- Prostaat massage bij klant
- 4,00 ster(ren)
- Highclass companion
- 4,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- C
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Donderdag
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/de-laatste-drie-dagen-om-me-je-melk-in-mijn-mond-te-geven.html
- Totale kosten (in euro)
- 150
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Na lang aarzelen toch nog eens een mooie latino bezocht . Vlot afspraak gemaakt en gevraagd of al haar mogelijkheden ook mogelijk waren . Aangekomen bij Bianca aan de rand van Kortrijk met voldoende parking .Er deed een mooie en vriendelijke dame open en eens binnen kreeg ik een passionele tongzoen , daarna haar betaald . Ze vroeg mij wat ik graag had dus begonnen we met het voorspel , terug wat tongen en ze daalde af naar mijne willie die ze kort diep in haar mondje nam daarna heeft ze mijn balletjes en kontgaatje uitgebreid gelikt om me daarna terug een goede pijpbeurt gegeven en ik moest mij inhouden om niet klaar te komen. Daarna deden we mijn lievelingsstandje mijn beentjes omhoog die ze vast nam en ze bereed mij als een amazone terwijl ze mij aankeek en zelf kreunde van genot grrrr ik kwam ook redelijk snel klaar natuurlijk ook door dit lekker voorspel. Ze is nog tot zondag in Kortrijk en gaat dan naar Gentbrugge . Ik zal ze zeker ook daar bezoeken want het was een onvergetelijke ervaring . Dank u Bianca
Laatst bewerkt: