coco flanel
Wandelaar
- 55
- 28/12/21
- 36
Een 6 tal dames van Nederland bezoeken enkele dagen per week het hotel Les Hortentias te Bekkevoort. Deze dames maken zich dagelijks schuldig aan oneerlijke, fake afspraken. Ze boeken namelijk alle afspraken dubbel en zelfs drie dubbel om geen lege uren te hebben in hun planning .Ze houden totaal geen rekening met namen of nummers . Maandag stond ik er voor de derde keer op rij voor niets. had afgesproken via sms met Bianca om 13 uur. Afspreken verloopt moeizaam en je moet je vaak aanpassen aan de uren die zij voorstellen. Eens aangekomen op de parking 5 berichten gestuurd zonder antwoord , ook telefoon werd niet opgenomen en na 20 min wachten dan toch het berichtje van kom maar naar de deur dan doe ik wel open . Maar net toen ik wilde uitstappen was er nog een heer die mij voor was (dus ook berichtje had gekregen ) en hij werd wel binnen gelaten en ik niet. Even later vertrok er ook nog een derde auto op de parking met een boze chauffeur die net als ik voor niets was gekomen .Zij doen dit elke dag opnieuw! ik heb het ook aan Red Lights gemeld waar zij adverteren.