- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Zoenen
- 4,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 4,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Blond
- Cupmaat
- A
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/bianca-ferrari-gostosa.html
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Bij toeval een nieuw toppertje ontdekt. Mijn geplande afspraak kon gisteren niet doorgaan en zo mijn kans gewaagd bij dit meisje. Ik denk niet dat ze al besproken geweest is maar dat zal niet lang meer duren vrees ik
misschien schrijf ik beter niks en hou ik haar voor mezelf 
Een heel knap meisje, ontvangt in Brugge niet ver van het centrum. Communiceren is wat moeilijker maar we spreken dan maar in the language of love
Ze neemt ruim de tijd om me op mijn gemak te laten voelen, lief, kusjes, alles erop en eraan en al snel belandden we in bed. Net alsof je met je gf aan het smossen bent. Na wat gespeel en gelach een sensuele bj gekregen (met cd maar ze doet het heel goed, dus geen probleem hoor, zo kan ik er ook langer tegen) en daarna volop actie

man, daar kreeg ik het toch wel lastig... Wat rustiger aan gedaan en uiteindelijk in doggy afgewerkt. Dan ons wat verfrist en bleek dat we wat over tijd gegaan zijn maar dat vond ze precies niet erg. Ik heb al zin om vanavond terug te gaan
héél verslavend! Eens iedereen haar ontdekt zal haar agenda snel volgeboekt zijn vrees ik...

Een heel knap meisje, ontvangt in Brugge niet ver van het centrum. Communiceren is wat moeilijker maar we spreken dan maar in the language of love

Ze neemt ruim de tijd om me op mijn gemak te laten voelen, lief, kusjes, alles erop en eraan en al snel belandden we in bed. Net alsof je met je gf aan het smossen bent. Na wat gespeel en gelach een sensuele bj gekregen (met cd maar ze doet het heel goed, dus geen probleem hoor, zo kan ik er ook langer tegen) en daarna volop actie