- Algemene beoordeling
- 3,00 ster(ren)
- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Zoenen
- 2,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 4,00 ster(ren)
- Highclass companion
- 3,00 ster(ren)
- Extra's
- Penismassage
- Pijpen zonder condoom
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- West-Europees
- Leeftijd
- 18-25
- Haarkleur
- Blond
- Cupmaat
- C (fake)
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Woensdag
- Link naar advertentie
- https://old.redlights.be/prive-ontvangst/dames/wo-5-1-nieuw-hollandse-blondine-20-jaar.html
- Totale kosten (in euro)
- 150
Verwachte GFE bleef helaas uit, met toch door haar lijstje laten foppen.
Geen tongzoenen, zoenen matigjes.
Wel pzc, niet slecht maar eerder gewoontjes, echt vingeren mocht niet en beffen kon, maar maakte weinig indruk hoewel ze zegt dat ze makkelijke n graag klaarkomt. Vond het na 10 minuten ook welletjes en stelde een condoom voor.
Miste ook een klik eigenlijk hoewel ze erg vriendelijk en open was. Nieuw in het vak?
Kwam redelijk "professioneel" over op mij.
Diverse standjes gedaan en daar leek ze iets los te komen, hielp zichzelf af en toe, geluidjes leken echt, klaarkomen was echter niet aan de orde.
Neuken vond ze uiteindelijk wat lang duren en vroeg of ze het hand/mondmatig af moest maken.
Poosje geprobeerd, handjob was niet slecht, maar niet goed genoeg om tot een orgasme te komen.
Gevraagd voor doggy, was goed dus nieuw condoom en warempel, na aantal minuten, mooi uitzicht op haar mooie kontje hielp, toch nog gekomen.

Samengevat, mooie dame, dat zeker, geholpen boobbies maar niet storend en matige beleving in tegenstelling tot haar advertentie tekst.
Geen herhalingsgevaar wat mij betreft en het niet doen van wel aangegeven services maakt het niet beter.
old.redlights.be
Geen tongzoenen, zoenen matigjes.
Wel pzc, niet slecht maar eerder gewoontjes, echt vingeren mocht niet en beffen kon, maar maakte weinig indruk hoewel ze zegt dat ze makkelijke n graag klaarkomt. Vond het na 10 minuten ook welletjes en stelde een condoom voor.
Miste ook een klik eigenlijk hoewel ze erg vriendelijk en open was. Nieuw in het vak?
Kwam redelijk "professioneel" over op mij.
Diverse standjes gedaan en daar leek ze iets los te komen, hielp zichzelf af en toe, geluidjes leken echt, klaarkomen was echter niet aan de orde.
Neuken vond ze uiteindelijk wat lang duren en vroeg of ze het hand/mondmatig af moest maken.
Poosje geprobeerd, handjob was niet slecht, maar niet goed genoeg om tot een orgasme te komen.
Gevraagd voor doggy, was goed dus nieuw condoom en warempel, na aantal minuten, mooi uitzicht op haar mooie kontje hielp, toch nog gekomen.

Samengevat, mooie dame, dat zeker, geholpen boobbies maar niet storend en matige beleving in tegenstelling tot haar advertentie tekst.
Geen herhalingsgevaar wat mij betreft en het niet doen van wel aangegeven services maakt het niet beter.

WO 6 APRIL: Nieuw, Hollandse blondine, 20 jaar
WOENSDAG OMGEVING DIEST Nog een jonge meid en niet al te ervaren. Prive natuurlijk wel maar niet met dit. Dus hou daar nog even wat