- Pijpen
- 1,00 ster(ren)
- Extra's
- Klaarkomen in mond
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Ja
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 30-35
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- D (fake)
- Lengte
- 1.70 m - 1.80 m
- Lichaamsbouw
- Mollig
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Dag
- Donderdag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/advertenties/5401424-bianca
- Totale kosten (in euro)
- 100
- Algemene beoordeling
- 1,00 ster(ren)
Zat vandaag op Kinky en ik kwam deze meid tegen. Kon helaas geen ervaringen vinden dus ik dacht ik neem de proef op de som. Wat heb ik een spijt gehad. Ik zou zeggen: TRAP ER NIET IN!! Foto's zijn te mooi om waar te zijn. Lijkt totaal niet de vrouw van de foto's.
Eigenlijk had ik meteen weg moeten lopen maar zoals bekend bij elke man liep ik achter mijn derde beentje aan. Dus naar binnen. Geboekt voor 30 min PZC. Pijpen was mechanisch, weinig gevoel. Mocht wel in haar mond klaarkomen. Ik kon geen andere positie kiezen dan alleen op bed liggen. Mocht haar verder niet aanraken. Binnen 10 min waren we ook al klaar en that is it. Voor en na de daad kreeg ik helaas geen moment om op te frissen, wel met de bekende natte doekjes voor en na schoonmaken.
Afgesproken voor 150 maar aangegeven dat ze totaal niet leek op de vrouw van de foto. 50 euro terug gekregen en daarmee zaak afgedaan. Voor herhaling? Absoluut niet. Vermijd haar aub.
Eigenlijk had ik meteen weg moeten lopen maar zoals bekend bij elke man liep ik achter mijn derde beentje aan. Dus naar binnen. Geboekt voor 30 min PZC. Pijpen was mechanisch, weinig gevoel. Mocht wel in haar mond klaarkomen. Ik kon geen andere positie kiezen dan alleen op bed liggen. Mocht haar verder niet aanraken. Binnen 10 min waren we ook al klaar en that is it. Voor en na de daad kreeg ik helaas geen moment om op te frissen, wel met de bekende natte doekjes voor en na schoonmaken.
Afgesproken voor 150 maar aangegeven dat ze totaal niet leek op de vrouw van de foto. 50 euro terug gekregen en daarmee zaak afgedaan. Voor herhaling? Absoluut niet. Vermijd haar aub.