Vandaag Bianca in Den Haag bezocht.
Contact via Whatsapp ging heel makkelijk en leuk, ook nog even een videoverificatie gedaan voor de zekerheid.
Locatie was makkelijk te vinden en zat parkeerruimte.
Wat een geweldig lekkere en mooie meid is Bianca! In het echt veel lekkerder dan op de foto's
Gelijk bij binnenkomst heerlijk tongzoenen en aan elkaar graaien, zet trok zowat de kleding van mijn lijf.
Eerst nog even opfrissen en binnen no time zat Bianca met zaadvragende ogen op haar knietjes mij heerlijk diep te pijpen.
Daarna haar lekkere kutje en kontje gelikt en gevingerd wat zij wel kon waarderen ook nog even 69, overal zoenen, knuffelen, alsof ze lang geen man gehad had.
De sex was echt subliem, wat een ontzettend lekker lichaam heeft ze, diverse standjes doorgenomen, en meteen weer pijpen, ballen likken en diep tongzoenen.
Door die blik in haar ogen was ik direct weer paraat voor een 2e ronde, het werd echt superheet in de kamer, we moesten er allebei even om lachen.
Iedere keer als zij weer even ging pijpen en tongzoenen werd ik weer hard, dat is nog geen dame gelukt.
We hadden ons werkelijk sufgeneukt, Bianca had een beurse doos
Na afloop nog heerlijk knuffelen en zoenen en best wel een goed gesprek, ondanks haar beperkte Engels.
Wat fijne tongzoenen bij het aankleden en afscheid en nog wat leuke berichtjes via Whatsapp.
Ik had haar sletteriger verwacht, vond haar echt heel mooi om te zien en ook erg lief, ze was super positief en ik ging met een heerlijk gelukzalig gevoel de deur uit.
Herhalingsgevaar 100%