- Algemene beoordeling
- 2,00 ster(ren)
- Intiem
- 3,00 ster(ren)
- Pijpen
- 2,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 2,00 ster(ren)
- Extra's
- Klaarkomen op lichaam
- Pijpen zonder condoom
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Ja
- Algehele Hygiëne
- Onvoldoende
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 30-35
- Cupmaat
- E+
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Lichaamsbouw
- Mollig
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Dag
- Donderdag
- Link naar advertentie
- https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/bbw-latina-_8121834
- Totale kosten (in euro)
- 100
Beste collega's ja hoor ik ben er weer en Lat ik bij het begin beginnen ik zal even een tijdje hier mee gaan stoppen. Ik merk dat het een onnodige verslaving begint te worden en me toch wat geld begint te kosten. Maar nu ik dit uit de weg heb laat ik maar meteen beginnen. Ze reageerde pas een dag later, op zich niet erg was snel en duidelijk via whatsapp. Stuurde me haar adres ze ontvangt in Dieren. Vervolgens belde ik aan en deed ze deur open. Ik had toen al weg moeten lopen, maar ik bleef toch omdat ik best wel wat kilometer had gemaakt en mijn geilheid een nieuw level bereikt. Het is een mollig meer richting een obese dame die best wel onverzorgd is en geloof het of niet er zaten wat wc papier tussen haar billen
. Ze ging het meteen schoonmaken en trok ik mijn kleren uit en begon ze me te pijpen zonder condoom na ongeveer 6 min trekken kwam ik klaar op haar borsten en mocht ik wat uitrusten. In de tussentijd liet ik mijn ogen de kamer scannen de handelingen vonden plaats op de bank op de woonkamer wat best wel klein ruimte is. Tijdens het afkoelen ging ze wat vertellen over haar huidige toestand en dat ze dit meer uit noodzaak doet dan dat ze er zin heeft. Ik twijfelde al of ik gewoon weg moest gaan of niet maar had toch besloten om voor de tweede ronde te gaan aangezien ik 100 had overgemaakt. Ze begon weer met aftrekken wat niet echt fijn was vervolgens vroeg ik haar of ik haar kon neuken en we deden het doggy zonder condom. Ik weet wat jullie denken mannen ben je wel goed bij je hoofd. Ze had geen condoms bij en ik deed het gewoon na een aantal stooten werd haar kutje zeik nat. Ik kwam helaas niet klaar en we stopten 10 min eerder. Ik had me toen omgekleed en ben meteen vertrokken.
Wat ik jullie wil meegeven beste collega's is goed over na te denken met wie en waar je het doet om teleurstellingen te voorkomen. Ze is Dominicans maar het is geen beauty latina die je bent gewend. Ik zal persoonlijk voor een aantal maanden hiermee stoppen omdat het me mentaal wel wat begint te slopen om steeds maar voor sex te betalen. Ik zal af en toe langs komen om wat recensies te lezen maar wens jullie voor nu het beste.

Wat ik jullie wil meegeven beste collega's is goed over na te denken met wie en waar je het doet om teleurstellingen te voorkomen. Ze is Dominicans maar het is geen beauty latina die je bent gewend. Ik zal persoonlijk voor een aantal maanden hiermee stoppen omdat het me mentaal wel wat begint te slopen om steeds maar voor sex te betalen. Ik zal af en toe langs komen om wat recensies te lezen maar wens jullie voor nu het beste.