Recensie Bianca, Antwerpen, Verversrui 28 3,75 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

mrsympatico

Wandelaar
41
02/02/23
21
12
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Deze dame vanmiddag bezocht. Zou 1 maand in het vak zijn.
Pijpen deed ze ok, sfeer was er wel niet. Misschien was er geen klik tussen ons.

Heeft hier voor de corona ook al gewerkt op hetzelfde adres. Heb haar toen een paar keer bezocht en het was niet top maar ze deed wel haar best. Nu staat ze echt apatisch in haar raam en het weerhoudt mij ervan om naar binnen te gaan. En bovenstaande recensie wekt ook geen vertrouwen.

Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Ochtend
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Heeft hier voor de corona ook al gewerkt op hetzelfde adres. Heb haar toen een paar keer bezocht en het was niet top maar ze deed wel haar best. Nu staat ze echt apatisch in haar raam en het weerhoudt mij ervan om naar binnen te gaan. En bovenstaande recensie wekt ook geen vertrouwen.
Inderdaad, ze is zeker niet nieuw hier, heb haar destijds ook eens bezocht en nu tijdens de kerst ook nog eens, maar bij deze koelbloedige meid zal er zeker geen derde herhalingsbeurt komen. Ik heb ze nu toch al enkele keren met haar vriendje zien toekomen, dus, soms zegt dat ook al genoeg en is het misschien begrijpelijk waarom ze zo apathisch in haar raam staat.

Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Een knappe skinny girl.
Pijpen is kort maar doet haar best.
Doet in het begin of sex haar weinig doet, tot dat je haar lekker begint door te neuken.
Haar tepels worden lekker hard van genot, ze moest op haar lip bijten om niet per ongeluk te hard te kreunen.
In doggy mag je haar ook lekker hard pakken, geeft ze niks om zegt ze.
Als je goed kijkt en voelt weet je dat het een still genieter is.
Als ze zoals hier boven beschreven een vriendje heeft, hoop ik dat hij er net zo hard van haar mag genieten als ik gedaan heb.
Wel jammer dat ze een wekker zet.

Laatst bewerkt:
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Erg mooie petite dame.
Je kan ze herkennen aan een kleine moedervlak naast haar mond.
Perfecte lichaam, 100% mijn ding!
Geen twijfel toen ik haar zag, onmiddellijk binnen gaan.

De date dan.
Voor 50 euro pijpt ze met condoom en mag je haar in verschillende standjes nemen.
Ik mocht haar kutje en kontje likken. Op mijn vraag kwam ze ook op mijn gezicht zitten, heerlijk.
Haar lichaam is ubermooi, perfecte stevige borstjes en een heerlijk kaal kutje met wat grotere lipjes.
Man wat maakte ze me geil...
Enkel was ze niet echt meewerkend, zeer weinig interactie, geen lach op haar gezicht (enkel wanneer ik haar vroeg of ze boos was kon ze even lachen).

Duidelijk dat ze er geen plezier aan beleeft en ook niet de moeite doet om te doen alsof :). Ze ligt daar, zoals jij het wil, en wacht tot je klaar bent.
Nadat je klaargekomen bent vliegt je jongeheer er zo snel uit, nagenieten is er niet bij.

Voor mij toch heel wat sterren waard omdat ik ze zo mooi en geil vond (ik ben nogal visueel ingesteld).

Ga ik ooit nog terug bij haar, nee, ga ik nog wel eens denken aan haar wanneer ik met mezelf speel? Zeker en vast :).

Na onze dat wast ze zich zeer grondig.

Terug
Bovenaan Onderaan