• De zoekmachine ligt er uit. Is bekend en in onderzoek.

Recensie Bianca/Bambi, Antwerpen Verversrui 24/1 nacht 3,60 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Nu je het zegt , in de laatste maand ben ik maar 2 keer in het skw geweest maar ze stond er niet , daarvoor heb ik haar nog gezin , kan wel nie zeggen wanneer het juist was
 
zondagavond was bianca met tattoo tussen haar borsten op vvr 24k1 aan het werk.
bianca met witte bloes en bril was op vvr 22 k1 aan het werk!
 
Gisteren geweest. Zou geen beffen meer dan. Wel lekker geneukt. Vond haar wat minder dan gewoonlijk, maar bleek zich niet 100% te voelen. Iets verkeerd gegeten.

Prachtige verschijning, met zalig lichaam en perfecte borstjes maakt wel dat ik er na haar verlof nog heenga. Dan hopelijk weer in topvorm.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vandaag bij Bianca geweest. Kleine, blonde jongedame met een roze pakje aan. Helemaal mijn type. Even geduld moeten hebben want ze was populair. Het is dan ook een razend knap meisje. En ze ontgoochelde niet. Pijpen zaten wat tandjes bij maar niet heel erg. Zij on top begonnen, overgeschakeld naar missionaris. Ze was terughoudend toen ik vroeg om het doggy af te maken, maar dat is toch vlotjes gelukt. Komt op 2 te staan in mijn favorietenlijstje.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Vandaag voor het eerst sinds lang nog eens naar de mooie buurt geweest.

Komende dagen ga ik zeker terug om oude en nieuwe ervaringen op te doen.

Vandaag ging ik bij Bianca op bezoek. Zij blijft echt een waanzinnig knappe vrouw voor mij. Prachtig lichaam, heerlijke borsten.

Pijpen en seks was ok. Zelf ben ik vaak eerder terughoudend en dan zou het fijn zijn mocht bianca een wat grotere prater zijn.

Na een korte pijpbeurt ging zij on top en dan was het vervolgens mijn beurt.

Gezien ik al lang droog stond ging het condoom (te) snel vol.

Verder ook nog kudo's voor de uitstekende hygiëne.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Een week geleden ben ik gaan wandelen in het SKW. Dit keer gekozen voor Bambi. Jong (27 jaar oud) meisje, van Roemeense afkomst. Heeft een tatoeage van een kruis tussen haar borsten. Een klein meisje, ik denk misschien 1m60, maar heel atletisch gebouwd. Ze ziet er eigenlijk uit als een Instagram-model, echt heel verzorgd uiterlijk, met highlights in haar kort geknipt coupe. Super mooie (én natuurlijke!) borsten, ik denk een kleine B-cup.

Helaas is dat het meeste van de positieve dat ik kan zeggen. Begrijp me niet verkeerd, ze is een redelijk toffe persoon. Maar ze is gewoon mijn type niet.

Dit is iemand die ik me kan voorstellen als een trofee-vriendinnetje die je in een Louis Vuitton boutiek kunt zien met haar rijke vriendje. Weeral, ze heeft mega Instagram-model vibes. Ze herinnert me eigenlijk aan meisjes die ik kende die nooit betrapt zouden worden met een Android GSM omdat Android zo uncool is, terwijl Apple natuurlijk zo geweldig is. Toen ik buiten stapte, zag ik natuurlijk een iPhone. Allé, meeste dames hebben een iPhone - dat op zich is natuurlijk geen probleem, maar hopelijk begrijpen lezers wat ik bedoel met die bepaalde type die liever dood wil zijn dan een Android GSM gebruiken.

Niks mis mee, maar absoluut niet mijn type.

Er was dan ook geen echte klik met haar, haar pijpen viel mee (niet slecht, maar ook niet goed). Het neuken was redelijk grappig, ze stond erop dat ze me zou neuken in cowgirl positie. Bambi is een redelijk aardige meisje, maar misschien een beetje te controlerend voor mij. Ik ben er niet compleet verbaasd bij, want als je ziet hoe verzorgd ze eruit ziet en hoe serieus haar gezicht is, kan je makkelijk haar temperament begrijpen.

Hoe dan ook, haar controlerend gedrag vond ik niet erg aantrekkelijk, dus uiteindelijk heeft ze me toch laten neuken in doggy. Daarna afgewerkt met een handjob, maar die was ook matig zoals haar pijpbeurt.

Weeral, absoluut mijn type niet. Voor mij is ze iemand die je een keertje neukt gewoon omdat ze zo'n geweldige Instagram lichaam heeft. Heel esthetisch. Misschien hebben andere wandelaars meer geluk met haar. Ik kan zeker geloven dat voor sommige types dat Bambi ongelooflijk geil-makend kan zijn.
 
Laatst bewerkt:
Een week geleden ben ik gaan wandelen in het SKW. Dit keer gekozen voor Bambi. Jong (27 jaar oud) meisje, van Roemeense afkomst. Heeft een tatoeage van een kruis tussen haar borsten. Een klein meisje, ik denk misschien 1m60, maar heel atletisch gebouwd. Ze ziet er eigenlijk uit als een Instagram-model, echt heel verzorgd uiterlijk, met highlights in haar kort geknipt coupe. Super mooie (én natuurlijke!) borsten, ik denk een kleine B-cup.
Dit is dezelfde dame als Bianca, soms verzint ze eens een andere naam aan een (nieuwe) klant, ze deed dat bij mij ook.
Ik heb ze zondag ook zien staan.
Ze is wel best ok maar een klik had ik nu ook niet met deze dame!
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lichaamsbouw
Slank
Shift
Avond/Nacht
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Het was al even geleden dat ik bij Bianca ging. Voor mij nog steeds een van de knapste dames van het kwartier. Heerlijk lijf en prachtig paar borsten.

IK vind haar wel minder opgewekt dan vroeger en dat is jammer. Los daarvan een correcte meid.

Eerst heeft ze me lekker gepijpt en dan kon ik haar lekker neuken in normal. Afgemaakt in doggy, al had ik beter nog voor een extra standje gegaan met dat lekkere kutje.

Zij on top was helaas niet mogelijk.

All in all wip ik hier zeker sporadisch nog binnen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan