- 34
- 10/08/22
- 77
Hallo GoedenavondIemand een recente status update?
Dag 26 Ik vlieg naar Brugge voor 10 dagen, schrijf me en we zien elkaar, kusjes
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenHallo GoedenavondIemand een recente status update?
De linken werken blijkbaar niet meer ?
Iemand die weet of ze nog in Brugge is? Reageert niet meer
Today is my last day, I may return in November, I will keep you informed. Thanks for the loveIk heb donderdag nog haar advertentie gezien en mij weeral verheugd met haar prachtige foto's
Hi amanda, you come back to izegem or kortrijk soon? Hope to see you againI will be in Brugge 3 days from today.
Happy holidays and new year Amanda! Hope you have a good time and until we meet again.I'm here to say that you have been special and I wish you happy holidays and a prosperous new year. Thank you Brugge for another spectacular year.
Als je er zo vaak komt; schrijf dan eens een recensie voor ons.
gewoon doen dennis,heb er vandaag 2 uur bij geweest. Ik dank dat ze ongeveer 35 jaar is.Lijkt Amanda op haar nieuwe foto's? Ze lijkt me toch jonger dan de 40j die haar al bevestigd werd. Ze heeft precies toch nog jeugdige looks of is dit enkel op foto?
Ik zou haar graag willen bezoeken maar nog niet helemaal overtuigd..
Na meer dan 140 berichten denk ik dat je stilaan overtuigd mag zijnzou haar graag willen bezoeken maar nog niet helemaal overtuigd
Are you that rude in your personal life too or only online?¿Amanda se parece a sus nuevas fotos? Me parece más joven que los 40 años que ya le fueron confirmados. ¿Aún tiene un aspecto juvenil o es solo en fotos?
Me gustaría visitarla pero aún no estoy del todo convencido...